PandArte

CsipkeDesign - egy kreatív házaspár közös álma

2012. július 03. - PandArte

Pár hónapja kaptam egy e-mailt egy kedves hölgytől, hogy olvassa a blogomat és szeretne küldeni nekem egy kis apróságot. Türkizkék, pandás cupcake tartókat készített nekem, amikért teljesen odáig voltam. Egyrészt nagyon figyelmes meglepetés volt, másrészt pedig még életemben nem találkoztam ilyennel…aztán váltottunk még pár levelet, és mivel nagyon szimpatikus volt számomra az, amit a CsipkeDesign képvisel, elhívtam a Nyüzsi vásáromra, hogy minél többen megismerjék. Ott végre személyesen is bemutatkozhattunk egymásnak, és kiderült az is, hogy Ági nem egyedül, hanem férjével, Misivel közösen találta ki saját cégüket.

blogra 412387_322082051197597_312386453_o

A vásáron megbeszéltük, hogy meglátogatom őket a műhelyükben, és készítek pár kulissza fotót arról, hogyan készülnek a különböző termékeik. Ott döbbentem rá, hogy a CsipkeDesign egy rendkívül kreatív és dinamikusan fejlődő vállalat. Alapjaiban véve Ágiék olyan lézervágott termékek tervezésével és gyártásával foglalkoznak, amiket elsősorban esküvőkön, partykon lehet hasznosítani…az alábbi képen lehet látni, hányféleképpen.

fotó
2012 06 28 Pandarte - Csipkedesign interwiev 056

Ennél viszont már sokkal többről van szó, hiszen ahogy jobban megismerték a lézertechnológiát, amit alkalmaznak, úgy a termékskálájuk is szépen bővülni kezdett. Vállalnak gravírozást és vágást fára, plexire, papírra, farmerre!, bőrre, selyemre…igazából tényleg csak a fantáziánk szab határt. “ Csodálatos dolgokat lehet így alkotni! Bármilyen használati, ajándék vagy lakberendezési tárgyat egyedivé tudunk varázsolni. Nagyon nyitottak vagyunk és várjuk a megrendelőink különböző ötleteit:)” – mondta Ági.

fotó 1

Amikor én ott jártam, kitaláltuk, hogy készítünk egy plexi, PandArte-s kulcstartót. A folyamat úgy kezdődött, hogy Misi, aki egyébként a tervező, egy speciális gépen megrajzolta a mintát, amit aztán “elküldött” a lézervágónak, ami pedig fekete és fehér példányban is kivágta a vonalakat. A gép elég hangos, úgyhogy fel kellett vennünk fülvédőt, elég viccesen néztünk ki benne:)

fotó 2
2012 06 28 Pandarte - Csipkedesign interwiev 092
fotó 3

Miután minden “alkatrész” megvolt, már csak össze kellett illeszteni a megfelelő darabokat, a végén pedig még egy farmernadrágba is belegravírozták a mintát, mert el nem tudtam képzelni, hogy nézhet ki anyagban, hát megdöbbentő, mire képes ez a technológia.
Házaspárként nagyon jól felosztották a feladatokat, Ági foglalkozik a cég marketingjével, és a kapcsolattartással, megálmodik különböző ötleteket, amiket végül a grafikus, Misi megvalósít.
Négy órát töltöttem el a CsipkeDesign műhelyében, közben nagyon jókat beszélgettünk, ötleteltünk, inspirálódtunk, és az is szóba került, hogy jó lenne valamilyen közös kis projektet összehozni! Nagyon jól éreztem magam, tetszik Ágiék lendülete és a nyitottságuk az új dolgokkal kapcsolatban, úgyhogy ha bármi egyedi ötletetek támad, forduljatok hozzájuk bátran!

2012 06 28 Pandarte - Csipkedesign interwiev 003 2012 06 28 Pandarte - Csipkedesign interwiev 059 2012 06 28 Pandarte - Csipkedesign interwiev 065

Itt éritek el a CsipkeDesignt: a facebook oldal, a weboldal, és a blog.
A képeket ezúton is köszönöm Mórocz Tibornak:)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása