PandArte

Így készíts ezüst ékszert, három óra alatt!

2014. március 12. - PandArte

Hogyan lehet gyönyörű ezüst ékszereket készíteni három óra alatt? A megoldás nagyon egyszerű: kell hozzá három tehetséges ötvös, egy jó helyszín, egy blogger, aki lelkesen meghirdeti a workshopot és a bátor jelentkezők, akik a legkisebb fémdarabból is csodákat alkotnak:) Íme a bizonyíték!

PicMonkey Collage2 (1)_1.jpg

Nőnapon tartottam az Ékezet Galériával közösen az ezüst ékszer készítő workshopomat. Nem nagyon szeretném most túlmagyarázni ezt a posztot, a képek szerintem önmagukért beszélnek:) Én le voltam nyűgözve, hogy egy-egy kis darab ezüst lapból a jelentkezők milyen gyönyörű ékszereket készítenek...olyanokat, amiket még az iparművészek is megirigyelhetnek!

PicMonkey Collage1 (1)_1.jpg

PicMonkey Collage (1)_1.jpg

A legjobb az egészben pedig tényleg az, hogy erre bárki képes! Természetesen a megfelelő szakmai segítséggel:) Az Ékezet Galériás lányok, Rita, Dóra és Szilvi mind a 3X3 órában lelkesek és biztatóak voltak, öröm volt velük dolgozni és együttműködni.

PicMonkey Collage3 (1)_1.jpg

PicMonkey Collage5 (1).jpg

Szóval nagyon sikeresen zárult a nap és mindenki széles mosollyal konstatálta, hogy milyen szépséget alkotott, amit aztán most már mindig magával is hordhat...a legjobban egyébként az tetszett, hogy többen is ezzel a workshoppal lepték meg barátnőjüket szülinapjukra, ami elég kreatív ötlet nem igaz?:)

PicMonkey Collage4 (1)_1.jpg

Én sem maradhattam ki a jóból, úgyhogy készítettem egy gyűrűt egy kis rézdarabból, amit a képen láthattok felül a sarokban...amikor elkezdtem, fogalmam se volt még, hogy mi lesz belőle, a végére pedig különleges darab született belőle.

Ékezet workshop 034.jpg

A következő workshopom április 26-án lesz, amikor is scrapbook albumot készíthettek és egy egész napon keresztül tanulhatjátok a technikát, mégpedig az egyik legjobb haza szakértő, Made by NőiCsizma segítségével!

Addig is pedig itt van még több az ezüst ékszer készítő workshop hangulatáról:

Ezekért a képekért köszönet a Sziszó Rajzolat fotósának

 Itt is szemezgethettek még!

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása