PandArte

Üzenetek az ékszereinken - PandArte ötvös workshop jelentés

2015. január 28. - PandArte

Szombaton, sokak nagy örömére ismét ötvös workshopot tartottam az Ékezet Galériában. A résztvevők saját kezűleg készíthettek sárga és vörösrézből, valamint ezüstből karkötőket és gyűrűket. Mondanom sem kell, hogy imádtak belesni egy igazi ötvös műhely kulisszatitkaiba, lelkesen kalapácsoltak, csiszoltak, lágyítottak, formáltak.

img_0581.JPG

Most azt a tematikát találtam ki, hogy mindenki belepecsételhette az ékszerekbe a legfontosabb mottóját, a számukra kedves személy nevét, rövid idézeteket ...szóval bármit, ami rájuk jellemző és őket tükrözi vissza!

img_0563.JPG

A munkafolyamatokat ebben a galériában nézhetitek meg!

Ismét teljesen egyedi ékszerek születtek még úgy is, hogy igazából a tematika közös volt. Köszönöm az Ékezet Galériának a közreműködést, a profi szakmai hozzáállást és a sok segítséget, a jelentkezőknek pedig hogy jelentkeztek:) Íme az alkotások:

img_0586.JPG

img_0569_1.JPG

Persze én sem tudtam ellenállni a csábításnak és készítettem egy ezüst karkötőt:)
Mivel nagyon szeretek jógázni, ezért a NAMASTE feliratot választottam!

img_0610.JPG

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása