PandArte

Friss ebéd befőttes üvegből? Miért ne!

2015. május 14. - PandArte

Magyarországra eléggé jellemző, hogy az emberek befőttes üvegbe tárolnak el ételeket. A lekvárok, dzsemek, mézek, befőttek és a különböző savanyúságok sok helyen szépen fel vannak polcozva a kamrában, hogy bármikor elő lehessen venni őket. Van két fiú itthon, akik arra gondoltak, hogy mi lenne, ha ételeket készítenénk el befőttes üvegekbe, amiket aztán házhoz is szállítanak! A JarFood ötlete úgy tűnik bevált:)

picmonkey_collage_55.jpg

Nemrég fedeztem fel a neten a JarFood " szolgáltatást ", ami nagyon megtetszett, mert sokszor gondban vagyok, hogy honnan rendeljek ebédet, ez meg olyan kompakt megoldásnak tűnik!
( Ráadásul a műanyag doboz nem olvad bele a forró kajába! ) Meg is kerestem a két ötletgazdát, Ádámot és Zsoltot, hogy meséljenek egy kicsit arról, hogyan is vágtak bele a "befőttesüvegeskaja" üzletbe.

Miben lehet segítség az embereknek a JarFood?

Korábban sokat rendeltem a munkahelyemre ebédet. Hatalmas választék van Budapesten. Menüt mindig úgy választottam, hogy ami névről, vagy képről megtetszett, azt meg is rendeltem. Izgatott voltam, és alig vártam hogy egy jót ehessek. Ám a lelkesedésem hamar elszállt... Tulajdonképpen abban a pillanatban, amikor átadták a műanyagdobozba zárt rendelésemet. Felbontottam, és rá kellett döbbennem, hogy az ennivalóm köszönő viszonyban sincs azzal a képpel, ami alapján megrendeltem az ebédemet.

A JarFood azért más, mert köszönhetően az egyedi csomagolásunknak, ételeink látványa étvágygerjesztő, a vákuumozott üveg pedig egybetartja az illatokat, ízeket, és megőrzi a frissességet. Ezekből a minőségi elemekből mi nem is engedünk! - meséli lelkesen Ádám.

10986993_378914715650100_7073832044917265115_n.jpg

Hogy jutott az eszetekbe, hogy ezzel foglalkozzatok?

Az alapötlet Amerikából származik. Egy blogban bukkantunk rá, ahol arról írtak, hogy az amerikai háziasszonyok rendszeresen raknak el befőttes üvegekbe, Jar-okba, hidegkonyhai ételeket, amiket aztán a férjeik a munkában fogyasztanak el. Ezekből próbaképpen elkészítettünk egyet, ami elképesztően finomra sikeredett, és ezen felbátorodva vágtunk bele a JarFood-ba - avat be a részletekbe Zsolti, aki a két fős vállalkozás másik tagja. ( Persze egy bérkonyha is segíti a fiúk munkáját! )

Bejött a dolog, szeretik az emberek?

Rendkívül jó visszajelzéseket kapunk az ételeinkről, ami örömmel tölt el minket :) Ezen felbátorodva folyamatosan dolgozunk új recepteken, valamint keressük a lehetőséget, hogy a jelenlegi házhoz szállításból kilépve, saját éttermet tudjunk nyitni.

10995447_378699039005001_7433598192567086560_n.jpg

11263055_378462852361953_3180980424770486635_n.jpg

Milyen Jarokat lehet rendelni?

Jelenleg ötféle Jar kategóriából tudnak választani a megrendelőink; tésztás, gyümölcsös, sajtos, húsos/halas, és vegetáriánus. De tervben van, hogy bővül a kínálat rizzsel, valamint a hónap második felében fog bekerülni a választék közé egy fitnesz kategória, melyben ügyelünk a kalóriákra. Ezzel egy időben pedig lecseréljük az összes tésztánkat, gluténmentes tésztára!

Az üvegek visszaválthatóak?

Természetesen, a környezetvédelmet nagyon fontosnak gondoljuk, így amint módunk volt rá bevezettük, az üvegek visszaváltásának lehetőségét. Szerencsére megrendelőink élnek is a lehetőséggel.

Én csak annyit fűzök még hozzá, hogy hétfőre már berendeltem egy Red Jart( Narancs, Kiwi, Gránátalma, Szilva vagy szőlő, Eper, Zöldalma, Reszelt mandula ) és egy Yellow Jart ( olivaolaj, szárított paradicsom, farfalle tészta, borsó, lilahagyma, fehér sajt, kukorica, tojás, madársaláta )...kíváncsi vagyok:)))

Bővebben: jarfood.hu

11076708_378614859013419_3008360291551446231_n.jpg

10423871_378910458983859_2098588718537859921_n.jpg

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása