PandArte

Könnyed nyári divat

2015. május 18. - PandArte

picmonkey_collage_57.jpg

Nemrég készítettünk pár " outfit " fotót a Pure & Pastel Photography fotósával, Orsival, ez az egyik , de e közeljövőben még lesz pár:) Ezt a szettet azért szeretem nagyon, mert laza és könnyed. A legjobb szerintem olyan ruhákat választani vásárlásnál, amiket több stílusban is tudunk hordani. 

Ezt a púder színű, pihe-puha felsőt én például abszolút el tudom képzelni egy hosszú fehér nadrághoz, magassarkú szandállal is. Itt most egy tornacipővel és rövid farmerrel kombináltam, mert ilyen laza, hétvégi hangulatban voltam. Persze a kiegészítőket ilyenkor sem tudom nélkülözni:) Egy fehér fülbevalót és egy különleges, TRIO gyűrűt választottan, pasztell színekben. 

Rózsaszín kardigán és fehér póló: MAGENTA
Nadrág: ZARA
Cipő: Helly Hansen
Gyűrű: Bigyó Művek
Fülbevaló: vásári darab

Helyszín: KisVilla

dori_outfit_2_10.jpg

picmonkey_collage1_14.jpg

dori_outfit_2_17.jpg

dori_outfit_2_12.jpg

picmonkey_collage3_8.jpg

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása