PandArte

Bájos és szexi outfitek a nyárra!

2015. május 28. - PandArte

picmonkey_collage1_17.jpg

Így nyár közeledtével egyre sűrűbben hordok intenzív színeket magamon. Nem csak a léleknek tesz jót, szerintem a még kevésbé barna bőrünket is felvidítja:) Ehhez a laza szetthez most egy ízekre szaggatott farmert választottam, ami szerintem nem túlzás, inkább szexi! ( Persze a mamám azért kikerekedett szemmel nézett rám, amikor meglátta rajtam:)) 

dori_outfit_1_15.jpg

Ami nagyon tetszik, az a korallos, vagy intenzív barack színű lenge felsőm. Az ilyen fazonú ruhákat azért szeretem, mert könnyű anyagból készülnek, nyáron kényelmes viselni, ahogy egy kicsit ide-oda lengeti a szél, és szerintem nőies is. Olyan mint egy blézer, csak annál sokkal lazább, bármikor elő lehet kapni a szekrényből, és fel lehet venni akár egy sima pamuttophoz is. A nyaklánc, karkötő és szandál abszolút passzolnak színvilágban és stílusban is ehhez a szetthez. 

picmonkey_collage2_7.jpg

1_4.jpg

picmonkey_collage4_1.jpg

Korall felső: Látomás
Top: NON+
Nadrág: Tally Weijl
Nyaklánc: Látomás
Karkötő: Soie Essentielle
Szandál: Havaianas
Dream felirat: CsipkeDesign

dori_outfit_3_04.jpg

Ez a másik outfit teljesen más hangulatú, leginkább pasifogós a nyári bulikban...Hát néha ilyet is kell hordani nem igaz?:) Nem is feltétlenül nyári színekben pompázik, inkább a feketét választottam, amit a barna különböző árnyalataival kombináltam. A felsőnek érdekes szabása van, elől köldökig ér, hátul pedig vádliig, egy kicsit haskivillantós, de ez azért még belefér. 

A vászonshort kiemeli a lábakat, aminek szép formát ad a magasított talpú cipő is. Ez ugyan nem új darab, de szerettem volna megmutatni nektek, mert az egyik kedvencem. Elképesztően kényelmes, a nyitott teteje és a bokaszíj pedig igazán nőiessé varázsolja. Ehhez a szetthez most geometrikus ékszereket választottam, amik jól passzolnak ehhez a hűvösebb hangulathoz. 

dori_outfit_3_02.jpg

dori_outfit_3_01.jpg

dori_outfit_3_06.jpg

dori_outfit_3_05.jpg

Felső: Látomás
Nadrág: ZARA
Cipő: Reserved
Nyaklánc, karkötő: Látomás
Fülbevaló: I am

A fotókat Pure & Pastel Photography készítette!
Helyszín: KisVilla

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása