PandArte

Éljen a nyári kalap!

2015. június 08. - PandArte

picmonkey_collage_63.jpg

Két évvel ezelőtt, Toszkánában vettem meg életem első nyaralós kalapját, amire igen nagy szükségem volt a hosszas séták alatt. Nagyon kényelmes viselet volt a tűző napon, hiszen könnyű anyagból készült, ami még a levegőt is átengedte. Azt a kalapomat gyakorlatilag elhasználtam, de idén már meg is találtam az új kedvencemet, ami képzeljétek, papírból készült:)

picmonkey_collage1_19.jpg

Hát ez lenne az... mostantól sok közös élmény vár minket:) Szeretem kiegészítőkkel feldobni az egyszerűbb öltözékeket, mint például a rajtam látható farmer-ing kombinációt. A kalapon kívül még vékony bőrkarkötőket vettem fel, amik nekem nagyon tetszenek, mert szimplák, de stílusosak és jól fel lehet tekerni a vékony csuklómra!

img_9537-edit.jpg

img_9605-edit.jpg

Fotók: Arató Vivienn
Helyszín: Smúz kávéház

Ing: Látomás
Farmer: Mango
Kalap: F&F
Karkötők: Qudo Hungary
Cipő: No name:)

img_9456-edit.jpg

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása