PandArte

Babaruhák Szeretettel

2016. február 25. - PandArte

A most következő hölgy is belevágott abban, amivel mindig is szeretett volna foglalkozni. Különböző babaruhákat és gyerekágyneműket varr saját kezűleg, a legnagyobb lelkesedéssel. " Amikor a babaruhákat tervezem és a varrógép mellé ülök, mindig ott van a fejemben, hogy a gyerekeknek csak a legjobbat szabad és sok – sok szeretettel. "

picmonkey_collage6_2.jpg

A kezdetek

" Gyerekkoromban csupa olyan dolog vett minket körül, amit édesanyám, nagymamáim készítettek így természetes volt, hogy meg tanultam kötni, horgolni, varrni, megtanultam a kézzel készült dolgok értékét is. Nem volt kérdés a továbbtanulás sem, jelentkeztem a könnyűipari szakközépiskolában ahol elsajátítottam a ruhaipar „fortélyait”. " - meséli András Erzsébet.

" Az iskola befejezése után varrodában dolgoztam megjárva annak rögös útját a varrónőtől a varrodavezetőig, majd gondolva egy nagyot Budapesten megnyitottam egy kis műhelyet ahol különböző cégeknek dolgoztunk. Izgalmas munka volt, tele kihívásokkal, de legbelül éreztem nem ez az, amivel igazán szeretnék foglalkozni. Dédelgetett álmom volt, hogy egyszer azt csinálom, amit mindig is szerettem volna : alkotni, így magam mögött hagytam Budapestet. "

Az első babakengyele

" Több mint három éve az utcánkban találkoztam egy kismamával, beszélgettünk és elmondta, hogy az első kisbabájukat várják, és nézegeti már a kelengye listát, de nem igazán tudja mit, hol tudna beszerezni. Ahogy mesélt megsajnáltam, annyira elveszettnek tűnt. Felajánlottam neki, hogy elkészítem én a babakelengyét. El is készült és amikor megszületett a baba viszontláthattam a pici ruhákat, takarót, ágyneműt, amiket varrtam...akkor éreztem, ez az én utam. Innen indult el a Bonbon-Babaruha története.

picmonkey_collage1_17.jpg

full_www010_1.JPG

Ez a kislány már három éves, de az anyukája mindig elhozza hozzám. Van, hogy bedobja a postaládába a kis virágot, amit nekem rajzolt, vagy egy kis festet kavicsot ajándékoz nekem:) Amikor a babaruhákat tervezem és a varrógép mellé ülök, mindig ott van a fejemben, hogy a gyerekeknek csak a legjobbat szabad és sok –sok szeretettel. "

Minden saját kezűleg készül 

" Az első babakelengye után tudtam az újszülött babaruha a szívem csücske így az első kollekcióm egy színes újszülött kollekció volt, majd egy klasszikus fehér újszülött kollekción kezdtem dolgozni, úgy éreztem végre eljött az ideje le kell fektetni az alapokat, amit tovább lehet építeni. Most már kialakultak a kategóriák: fehér újszülött babaruha, színes újszülött babaruha, színes ruhák 5 éves korig és kiegészítők (ágynemű, takaró, pelenka). Minden darabot a mai napig én készítek el, igaz a családomtól, férjemtől minden segítséget és támogatást megkapok. 

A grafikákat viszont nem én készítem. Amikor elkészült az első újszülött kollekció kellet egy jó grafikus, de csakis olyan jöhetett szóba, aki tud azonosulni az én világommal. Lengyel Zsuzsi designer régi kedves ismerősöm, mindig csodáltam a munkáit és ráadásul egy gyönyörű ikerpár anyukája is, tudtam ő az, aki tud nekem segíteni, őt kértem fel erre a munkára és szívesen vállalta ezt a feladatot. "

picmonkey_collage2_8.jpg

12523074_1111764178835907_5723597782212978302_n.jpg

 Tiszta puha pamut

" Nagyon szeretem a tiszta pamutot, mindig úgy gondoltam, ami közvetlenül a baba bőrével érintkezik, az készüljön minél tisztább és természetesebb anyagból. Rátaláltam egy kis kötődére, minden pamut kelme, amit használok, ott készül, a többi alapanyagot és kelléket is úgy választom, hogy a legjobb minőségű legyen, semmilyen irritációt vagy allergiát ne okozzon."

picmonkey_collage3_8.jpg

Tiszta élvezet ez a munka

" Egy olyan világban csöppentem ahol az emberek mosolyognak és kedvesek, sok szeretetet kapok. Találkozok a kismamákkal, mosolygós gyerekekkel, vagy nagyszülőkkel, akik elhozzák, unokáikat, megköszönik a ruhákat, amiket nálam vásároltak, ezek számomra a legfontosabb dolgok, mindig ezek a mosolygós arcokra gondolok, amikor dolgozok. Szeretném, ha a bonbon-babaruha egy olyan márkanév lenne, ami garancia lenne a minőségre. "

Bonbon Babaruha weboldal
Bonbon Babaruha Facebook oldal

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása