PandArte

Nőnek lenni ajándék!

2017. május 03. - PandArte

Mennyire igaz ez! Elképesztően sok feladatunk és szerepünk van, amik egyrészről nagyon izgalmasak, másrészről pedig ijesztőek, hiszen lehetetlen mindegyikben megfelelni, de nem is kell! Tényleg úgy érzem, hogy Nőnek lenni ajándék, hát ünnepeljük magunkat, és legyünk büszkék arra, milyen sok minden érdekel minket, amiket meg is valósítunk! 

non.jpgAz ünneplés egyik legjobb módja, ha meglepjük magunkat egy olyan ruhával, amiben nem csak jól, de önazonosnak is érezzük magunkat! Vagyis passzol az alakunkhoz és a lelkünkhöz is és semmi megfelelési kényszer nincs benne!  Én például nagyon szeretem a farmert, annak minden változatában igazán remekül érzem magam:)

29_v_1.jpg

Ezért is néztem ki magamnak tavaszra ezt a NON+ farmer ruhát, amit cicanacival, harisnyával, és ezek nélkül is lehet hordani, nagyon könnyed, lezser, mégis elegáns viselet. Az a kis farmer öv nagyon jót tesz a nőies vonalaknak:) Én hétköznap éppen egy sportcipővel vettem fel de simán el tudom képzelni egy magassarkúval is egy eseményen!

non3.jpg

Azért is szeretem a NON+ rucikat, mert reggelente nincs időm hosszasan tervezgetni hogy mit is vegyek fel, ezek pedig funkcionális, stílusos és jól kombinálható darabok, amiket gyorsan le lehet akasztani a szekrényünkből, mással már nem is muszáj kombinálni:) Most több fazon is van farmerből, amik elég megnyerőek!

picmonkey_collage_124.jpg

4_7.jpg

A legújabb NON+ tavaszi kollekció darabjait itt találjátok!

Fotók rólam: Englert Orsi Photography

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása