PandArte

Ármin kedvence - Indián sátor!

2017. május 15. - PandArte

Gyerekként imádtam a kis színes, műanyag sátramat, amiben naphosszat " boltosat " játszottam:) Persze a szüleimnek és annak aki épp nálunk volt, mindig kellett hozzám jönnie vásárolni! Tisztán emlékszem milyen jó volt ott megbújni, bekuckózni és játszani, aminek az élményét Árminnak is szeretném átadni:) 

picmonkey_collage_127.jpg

Ma már sokkal de sokkal több sátor verzió közül lehet válogatni, nagy kedvencem közülük a kalandokra csábító indián sátor! Egyre több helyen lehet itthon kapni, de nekem a Babaágynemű boltban találhatóak tetszettek meg igazán. Több dolog miatt is!

Egyrészt 50!!! féle minőségi textil közül lehet választani, másrészt pedig olyan csomagban is lehet kérni, ahol tartozik az aljához egy puha textil és párnák is. Ennek én nagyon örültem, hiszen Ármin még olyan korban van, hogy simán vágódhat egy nagyot, így viszont védve van!

img_9588.JPG

img_9590.JPG

Én ezt a szürke és fehér színű, felhős mintájú sátrat választottam, ami nagyon passzol a nappalinkhoz, ami elég fontos, hiszen Ármin szobájában egyenlőre nem fér be, így a nappalinkat díszíti...ennek én egyébként nagyon örülök, mert imádom, sokszor én is befekszem és játszom a gyerekkel, vagy ha lefeküdt, akkor ott olvasgatok, blogolok...hát igen, úgy tűnik, ezt nem tudom kinőni:)

Ahogy látható, Ármin imád nem a bejáraton közlekedni...rendszerint hátulról, vagy oldalról imád beférkőzni, ami persze sokkal izgalmasabb:) Másik kedvence az egyik oldalán található kis ablaka, ott szeret bekukucskálni! 

img_9592.JPG

img_9591.JPG

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása