PandArte

Pelenkát teszteltünk!

2017. május 22. - PandArte

Óóóó az az isteni pelenkázás! Az első három hónapban talán még egyszerű, hiszen nem nagyon tud elfutni a baba a művelet elől, maximum lekonyuló szájjal tűri a pelusozást. Ha már át tud fordulni a hasára, ezt bőszen gyakorolja is, persze leginkább pelenkázás közben:) Nem is kell tovább sorolnom, mi történik akkor, amikor már mászni is tud, mert biztos vagyok benne, hogy minden Anyuka megtapasztalta ennek a " csodáját "!

unnamed_1_9.jpg

Ármint már jó ideje csak figyelem elterelő hadművelettel lehet tisztába tenni, vagyis mindenképp a kezébe kell tenni minimum egy, de inkább több érdekes dolgot, ami leginkább zenél és világít egyszerre...de még akkor sem garantált a nyugodt tisztába tétel, ha épp olyan kedve van:) A legegyszerűbb már állva pelenkázni, ha csak kis dologról van szó, ha viszont nagyról, akkor sokszor be kell vetni apát, vagy azt, aki épp nálunk van, hogy szórakoztassa kicsit közben!

Szóval, nem nagyon tudok beszámolni bevált módszerről, bevált pelenkáról viszont igen:) Nemrég próbáltunk ki egy számomra teljesen új márkát, a Bella Baby Happy pelenkát. Nagyon kíváncsi voltam, hogy milyen lesz, mert azt hittem, hogy a már bevált Pampers pelenkával nem veheti fel semmi a versenyt, próbálkoztam korábban mással is. 

unnamed_3_10.jpg

img_9523.JPG

Igazi meglepetés volt amiket tapasztaltam! Ezek a pelusok sokkal puhábbak, pamutosabbak, ami szerintem igen jót tesz a baba bőrének és nincs is olyan furcsa alap mellékszaga, mint a másiknak. Mint kiderült, légáteresztős a külső borítása! A nagy kérdés persze az volt, mennyire bírja a nedvességet. Nagyon örültem, amikor egy egész éjszaka után, a reggeli peluscserénél nem egy elázott pelenkát vettem le Árminról! Szépen magába szívta a sok pisit, száraz maradt a bőre.

unnamed_2_10.jpg

Ami még tetszett, azok a magasan redőzött szélek, vagyis oldalt, a combtőnél biztonságosabban tartja bent, amit bent kell tartani:) Szóval csak ajánlani tudom a Bella Baby Happy pelenkákat, és a többi terméket is, már csak azért is, mert kedvezőek az áraik is! Jó tesztelést Anyukák:)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása