PandArte

Übercuki dán gyerekdesign itthon!

2017. november 09. - PandArte

Design rajongó vagyok, vagyis szeretem, ami szép, formatervezett és praktikus is, vagyis nem csak nézni jó:) Persze ez az Anyuka énemre is hatással van, így Ármin legnagyobb örömére, szuper cuki dolgokkal bővült az etetős készletünk. 

meet-and-eat-blue_lrs_1.jpg

Megismertem egy dán márkát, amit most kezdett el forgalmazni itthon a Mamas & Papas! Done by Deer a neve, lehet, hogy már többen is hallottatok róla, nekem teljesen új. Amikor megláttam az üzletben, egyből beleszerettem és elkezdtem keresni, hogy nekünk mire is lenne szükségünk a kínálatból.

done_by_deer_designstuff.jpg

little-hands_placemat_lrs.jpg

lets-meet-and-eat_snack-lunch-boxes_lrs.jpg

Én végül egy ilyen elefántos tányéralátétet, egy többrekeszes tányért, egy könnyen megmarkolható étkészletet, egy kis poharat és egy sanck tálcát választottam! Ármin tényleg nagyon figyel az apró részletekre, így bízom benne, hogy ezekkel nagyobb kedvvel eszik majd...ha nem, akkor legalább az idesgesség helyett, hogy vajon most éppen miért csak ezt meg azt eszi meg, gyönyörködöm majd a kis állatos cukiságokban:)

happy-dots-melamin_lrs.jpg

its-my-party_contour_lrs.jpg

A Done by Deer egyébként egy fiatal dán márka, idén decemberben lesz még csak három éves! Sikerének titka, hogy a modern formákat elképesztően jól kombinálja a szerethető színekkel. Az egyszerű vonalú skandináv designt olyan funkciókkal látták el, amik praktikusak és szórakoztatóak is egyaránt. Fontos, hogy minden terméküket alaposan tesztelték, hogy megfeleljenek a szigorú európai biztonsági előírásoknak. 

11216809_488008238030452_8739879935256517608_n.jpg

11954608_500303683467574_3110060716340540348_n.jpg

13528809_616563425174932_3685629326144234389_n.jpg

Kínálatuk elég sokmindent lefed, már amire a gyerekeknek szüksége lehet! Itthon a Mamas & Papas mindhárom üzletében és a webshopjukban is, találtok etetéshez szükséges dolgokat, babaágyneműt, babafészket, textil pelenkákat, cuki plüss figurákat, játékokat, magasságmérőt és bőröndöket is. Itt végig tudjátok nézni!

nl_nl_331648_full.jpg

sleepytime-powder_lrs_2.jpg

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása