PandArte

Design falfestés egyedi elképzeléssel

2018. április 04. - PandArte

Imádom a lakás dekorálást! Ha tehetném évszakonként új designnal lepném meg az otthonunkat, na persze nem teljesen, mindent átvariálva, inkább egy nagyobb dolgot változtatnék, és több apróságot. Például azt is kitaláltam, hogy a nappalink egyik falára, a kanapénk mögé szeretnék vagy tapétát, vagy kreatív felfestést:) Találtam is egy tehetséges leányzót, aki egyedi elképzeléseket valósít meg!

zoldleveles_6.jpg

Szabó Szonja gyerekkori hobbija volt a rajzolás/festés, szülei azt is megengedték neki, hogy a szobája falára alkothasson! Ezek után a gyerekszobája 2-3 évente mindig megújult:) Aztán 6 éve az egyetem miatt Budapestre költözött, de az albérletek falára nem nagyon rajzolhatott...közben családtagoknak, barátoknak nagy ritkán azért felfestette az elképzeléseiket.

27067550_1773721042936988_4474515227988931981_n.jpg

Aztán egyszer csak az egyik albérlet fala mégiscsak szabad vászonná vált a fantáziája előtt, és megalkotta a lenti képen is látható, aprólékos grafikát. Ezt posztolta a Facebook oldalára is, és olyan sok pozitív visszajelzést kapott, hogy úgy döntött, megpróbál üzletileg is ebben gondolkodni. Volt is egy-két megrendelése, szép lassan felmondott a munkahelyén, és ma már ezzel foglalkozik:)

livingroom.jpg

16388001_1636965486612545_6561089286508385834_n.jpg

Ez az a bizonyos albérlet fal:)

Nagyobb a szabadság, mint a falmatricáknál

" Van, aki ezt kreatív festésnek hívja, nekem a design falfestés jobban tetszik, a dekorációs falfestés pedig a leginformatívabb elnevezés. Azt szeretem benne a legjobban, hogy 100%-ban a megrendelői igényekhez lehet igazítani a munkát, ha van például egy kedvenc kispárna, akkor annak a színével is készülhet a festés. A falmatricákkal ellentétben itt nagyobb a szabadság, a méret akkora lesz, amekkora a legideálisabb, és nem kell alkalmazkodni a gyári színekhez, formákhoz sem. " 

img_1449.JPG

ibis_szabadsag_hid_17.JPG

23658907_1747133845595708_8109538759974741506_n.jpg

Így zajlik a munkafolyamat

" Akik megkeresnek, azoktól először is kérek egy fényképet az adott falról, a környezetéről, ha van konkrét, reális ötlet, akkor árajánlatot is tudok küldeni, ha nincs akkor én küldök ötleteket. Majd időpontot egyeztetünk és kezdődhet a munka, a kivitelezés. A kivitelezés a legtöbb esetben 1-2 napot vesz igénybe, viszonylag ritka a fél napos és a több napot igénybe vevő munka is. "

Igazi flow élmény

" Nagyon szeretem,amikor szabad kezet kapok és nem kell szigorú megkötésekhez igazodnom. Ilyenkor a legnagyobb örömöt a környezethez igazodó színek kikeverése és az azokból képzett átmenetek minél különlegesebb elkészítése jelentik. Mindig az a kedvencem, ami az újdonság erejével bír, és előtte kihívásként tekintettem rá. Az egész festésben az a legjobb, hogy mindig más. Nem tudnám ugyanazt festeni mindig, nem vagyok túl jó a monotonitás kezelésében. Így viszont, hogy mindig új emberek és új feladatok vannak, a festés a teljes kikapcsolódást jelenti számomra, igazi flow élmény. "

19105756_1690206547955105_543709913763767694_n.jpg

img_1195_2.JPG

pasztell_viragok_babaszoba_11_1.jpg

 Van olyan elképzelés, ami megizzasztotta

" Az egyik legnehezebb munkám egy füstös falt volt (az egyik első munkám), amikor odaértem a fal elé, még lövésem sem volt, hogy a megrendelői igény hogyan fog a falra kerülni. Sosem csináltam még olyat, az ott dolgozó festők is rajtam nevettek, hogy esélytelen azt a hatást elérni, ami a fotón van, ne is próbálkozzak. Vagy 5 napig vért izzadva dolgoztam és szét stresszeltem magam, hogy mi fog ebből kisülni, de a végeredmény megnyugtatott. "

befunky_collage_20.jpg

Szonját eléritek a Facebook oldalán, ha szeretnétek otthonotok bármelyik falát egyedivé varázsolni a saját elképzeléseitek alapján:) Art by Heart néven keressétek!

29694935_1796583173984108_2645166217134782697_n.jpg

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása