PandArte

Egy szuper Anyuka szuper táskái!

2018. április 12. - PandArte

Séllei Lilla táskái mindig telitalálatok, ha vagány, praktikus és kényelmes fazonokra vágytok! Mutatom a legújabb, Tropical kollekcióját, de arról is beszélgetünk, hogyan zsonglőrködik az idejével és energiáival két gyerekes Anyukaként és kreatív alkotóként:)

19554439_1827916173894564_8723990731376931113_n.jpg

Trópusi minták 

Nagy kedvencem Lilla új kollekciója, szerintem nagyon jól eltalálta a mintákat és az anyagokat a táskáihoz! A színes pálmalevelekkel, bambusszal, könnyező pálmákkal vagy éppen pink flamingókkal és trópusi virágokkal díszített anyagokból variálható hátizsákok és (mami) övtáskák egyaránt készültek. Az alábbi képen látható a saját választásom:) Igazi energiabomba, már csak ránézni is jó! 

29313201_1877731695632617_6278494355636355072_n.jpg

Nem csak mutatósak, praktikusak is!

A Lilla Sellei Bags egyébként olyan kis szériás táskákat kínál, amelyek nemcsak a karakteres minták miatt egyediek, hanem praktikumuk is különlegessé teszi őket. ​Az oversize övtáska fesztiválra és játszótérre egyaránt nagyszerű választás. ​Amikor a pelenkázótáska túl nagy, mert csak a játszótérre ugrunk le, de anya zsebei túl kicsik, jól jön egy oversize, bővíthető méretű övtáska: elfér benne a túlélőfelszerelés, minden könnyen elérhető és kéznél van. Az övtáska fazon ráadásul két szabad kezet is eredményez, nem akadályozza a viselőt a szabad mozgásban. A rollosan le- vagy kitekerhető szájának köszönhetően a táska mérete is igény szerint változtatható. A pántja hosszúsága lehetővé teszi, hogy akár hagyományosan derékon vagy keresztbe vetve viselhető legyen. ​ A variálható, tehát hátizsákként és oldaltáskaként is használható, nagyobb táskák, akkor tesznek jó szolgálatot, ha az övtáska mérete már nem elegendő​.

dsc_9379r.jpg

dsc_9267r.jpg

dsc_9405r.jpg

Hogyan telik Anyukaként és tervezőként egy heted?

Kaotikusan, folyton azt mondja a rendszer: ÚJRATERVEZÉS! A gyerekek, egy-egy betegség vagy oviszünet, program sokszor felülírja az aznapra tervezett teendőket. Sokszor viszem őket magammal, a méteráruboltba, ahova járunk például külön gyereksarok van. Igyekszem úgy alaírtani a dolgokat, hogyha velem is kell tartaniuk egy-egy feladatom miatt, azt ne szenvedésnek, hanem izgalmas kalandnak éljék meg.

Hogyan osztod be az idődet?

Szerintem minden anya úgy érzi, hogy soha semmire nincs ideje, folyton rohan. Én szabadúszó vagyok, én osztom be az időmet, ez valamilyen szinten előny, de hátrány is. Nekem például meg kellett tanulnom korlátokat állítani magamnak, és nem folyton dolgozni. A szabad időbeosztásom szeptembertől annyival változott, hogy heti három fél napot egy fotográfus suliba járok, az iskola fix, ott meg kell jelenni, nem lehet ellógni. Jelenleg azt érzem, hogy a fennmaradó idő kevés a munkámra, de mindjárt vége a tanévnek, próbálok kitartani. A trükköm egyébként az, hogy minden szabad félórát megtöltök. Hogyan? Például nálunk a férjem fürdeti a gyerekeket, addig én a rendelések iktatásával foglalkozom. A mintaháztartást pedig elengedtem: van hogy napokig áll a szárítóról leszedett ruha, mígnem a szekrénybe kerül stb. Ezen kívül nem szégyelltem segítséget kérni, most már van takarítónőnk, a köztes időben pedig egy robotporszívó csodákra képes.

29512867_1816114778408037_8413630046943489416_n.jpg

Lilla aktívan részt vesz minden munkafolyamatban:)

Férjed mennyit tud segíteni neked?

Rengeteget: nemcsak a gyerekek és a háztartás menedzselését végezzük fele-fele arányban, de ő tervezi a márka logóit, arculati elemeit is. Segít a vásárokra cuccolásban, az alapanyag beszerzésben, egyszóval mindenben, amire megkérem.

Hol dolgozol?

Két hónapja van egy saját irodában. A vállalkozás mostanra kinőtte a nappalit, kellett egy saját kuckó. Nemcsak a lakásunk lélegzett fel, hanem én is, hiszen így hogy térben is elvált a munka és a magánélet, sokkal könnyebb meghúzni a határokat.

Hogyan tervezel táskákat, a munkafolyamatok mely részeiben veszel részt?

Én az alkotás híve vagyok, bár sok skiccet készítek, az, hogy végül milyen lesz egy táska a szabászasztalon és a varrógépem alatt derül ki. Modellezek, prototípusokat készítek, amelyeket aztán én magam is tesztelek. Tesztelés közben sok hiba kibukik, olyanok, amikre a varrás, alkotás alatt nem is gondol az ember.

lsb_iroda_2500.pngHogy bírsz egyszerre ennyi dolgot idegekkel?

Nehezen! Ezért is dolgozom most azon, hogy korlátokat, határokat szabjak magamnak, mert hajlamos vagyok túlpörögni, és ez az egészségre is veszélyes lehet. Most tanulok nemet mondani egy-egy feladatra, például fotós felkérésekre ilyenekre.

Hogyan definiálnád magadat egy összetett mondatban?

Hát ez jó kérdés. Én tényleg ösztönösen és őszintén csinálok mindent, tehát minden feladat, munka én vagyok teljes egészében. Talán a színes és kreatív szavakat mondanám válaszképpen.

lilla sellei bags

30581945_1835506503135531_4290933020333965312_n_1.jpg

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása