PandArte

1 hétköznapi - 1 alkalmi tavaszi outfit

2018. április 23. - PandArte

Ahogy az lenni szokott, a tavasz idén is elég szeszélyes! Először alig akart megérkezni, most hétvégén pedig hirtelen szinte nyár lett. Ezeket a fotókat még a " kánikula " előtt készítettük, amikor épp hűvösebb és esősebb volt az időjárás...nehéz követni ezeket a változásokat a gardrób szekrényünkben is:)

tavaszi_outfit.jpg

Most hétvégén pakoltam el az őszi-téli ruhákat és vettem elő a tavaszi-nyári darabokat. Nagyon szeretem egyébként ezt a folyamatot, mégha elég melós is:) Jó lezárni egy korszakot, elbúcsúzni a hidegtől és a meleg pulcsiktól, egyben pedig élvezni a napsütést, üdvözölni az új időket és a lengébb ruhákat!

Meg is mutatok kettőt az új tavaszi outfitjeimből! Az egyik egy laza, vidám, mindennapos szaladgálós, a másik pedig egy különleges alkalmi viselet. A hétköznapi szettem leglátványosabb darabja leginkább a kabát, az élénk színe miatt, de én a nadrágot és a vékony pulcsit is kiemelném...nem tudom, Ti hogy vagytok vele, de én sokszor nehezen találok magamra olyan nacit és pulóvert is, amik tökéletesen passzolnak rám! Ezekbe pedig ahogy belebújtam, egyből beleszerettem:) Mindent a Zenda FSHN -nél találtam, ahová ha elmentek, minimum egy órát szánjatok a csajos programra, mert nagyon sok egyedi és stílusos ruci van!!! 

Ami pedig még nagy szerelem, azok a skechers cipők! Most kaptam párat, hogy teszteljem őket, és hát őszintén, le se veszem azóta a lábamról őket. Egyrészt renegeteg stílus és szín közül lehet választani, így könnyen találtok olyat, ami passzol a ruhatáratokhoz. Másrészt pedig, ennél kényelmesebb cipőkkel én még nem nagyon találkoztam! Amikben Memory Foam-os a talpbetét, azok olyanok, mintha nem is lenne a lábatokon semmi:)

tavaszi_kabat.jpg

dsc_8741_2809.jpg

dsc_8739_2807.jpg

Az alkalmi outfitem főszereplője természetesen a szoknya:) Könnyű esésű maxi szoknya, látványos printtel, és olyan anyaggal, amit nem kell vasalni! Egyszerűen imádom, csak simán fel lehet venni egy egyszínű felsővel, ami lehet rövid és hosszú ujjú, dekoltált, vagy egyszerűbb fazon és kész, már indulhatunk is egy különleges eseményre! Ez is a Zenda FSHN-ben találtam, és azóta már megérkeztek az új kollekciók is:)

Fotók: Noémi Jánossy Photography

tavaszi_szoknya.jpg

ret3.jpg

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása