PandArte

Tavaszi vagányság!

2017. április 04. - PandArte

Alig vártam már a NON+ tavaszi kollekcióját, és miután debütált, egyből megtaláltam a legújabb kedvenceimet! A 2017-es tavaszi kollekció mottója “SOUL IN BLOOM” - vagyis lélekvirágzás, ami nagyon izgalmas és egyben letisztult fazonokat tartogat a dinamikus és stílusos Nőknek.

20.jpg

A NON+ márka, letisztult eleganciájával, kiforrott és időtálló stílusával, viselőjét nemcsak könnyedén beazonosíthatóvá, de jó variálhatóságával és kombinálhatóságával változatossá is teszi. A márka karakteresen egyedi, mégis konzekvens formavilággal bír, így egy NON+ ruha soha nem megy ki a divatból.

A tavaszi kollekció stílusában a korábbiak folytatása - változatlanul sportosan elegáns – és elsősorban pamut darabokat tartalmaz. Mindemellett a cirmos melange, a farmer és a neon narancs a szezonnak megfelelő frissességet és finomságot visz a márka neutrális világába. Én is ilyen szoknyákat és felsőt választottam:) Ebben a neon barackos pulcsiban úgy éreztem, mintha csak úgy szívnám magamba az energiákat! 

18_1.jpg

12_1.jpg

A másik szettem kicsit komolyabb lett, a fekete felső miatt, de mind a kettőre igaz, hogy elképesztően kényelmesek...szerintem ez már csak azért is nagy szó, mert ritka az olyan szoknya, amiben egész nap jól és komfortosan érzed magad! Nem szűk, nem feszít, nem csúszik fel, vagy éppen le, szóval egyszerűen tökéletes:) Na ezek a fazonok ilyenek!

01.jpg

picmonkey_collage_118.jpg

21_1.jpg

Azért is szeretem ezeket a ruhákat, mert önmagukban nagyon egyszerűek, de a viselője egy - egy kiegészítővel, vagy a saját ruhatárának a kedvenc darabjaival kombinálva abszolút a saját ízlésére tudja formálni őket...megadja nekik a pluszt, amitől teljesen egyedi lesz az outfit és a Nő!  Én a tavasz miatt most virágokkal " dobtam fel " a szetteket:)30_1.jpg

03_1.jpg

 

 Kreditek:

Fotók: Englert Orsi Photography

Ruhák: NON+
Virágok: DIFIORI Virágszalon
Gyűrű: PLANT3D
Cipők: VAGABOND

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása