PandArte

Mesés illusztrációk Radics Anikótól

2018. szeptember 04. - PandArte

Radics Anikó grafikus, illusztrátor, aki figyeli a pici részleteket, a hegyeket, az erdőt, a növényeket és a csillagokat. Szereti a harmóniát, a nyugalmat, az estét, az esőt, a hideget és a belső meleget. Képeivel szeretné megmutatni, hogy hogyan látja ő a világot, és ezzel adni valamit az embereknek.
radics_aniko.jpg

Anikó munkáját először Fanninál, az Anyabőrben blog írójánál láttam meg. Megkérte Anikót, hogy örökítse meg Őt és a Férjét grafikusan, amit aztán két bögrére is rányomtak, kedves és egyedi ajándékötlet volt. Ezt láthatjátok ezen a képen:) Nagyon megtetszett Anikó játékos és letisztult stílusa, így megkerestem, hogy bemutathassam Őt Nektek!39262696_558893297861834_751939402187407360_n.jpg

Pontosan mivel foglalkozol?

Azzal, amit igazán szeretek...ez benne a legcsodásabb!:) Egészen sok mindennel foglalkozom, ha be kellene kategorizálnom, akkor talán így tudnám: arculattervezés, honlapkészítés, festés. A honlapkészítéssel most picit csaltam, ugyanis ezt a részt a vőlegényemmel, Hubával közösen csináljuk, ami még nem annyira egyértelmű a közönség számára, de hamarosan készítünk ennek is egy külön platformot. Mi terveztük meg például nemrég a Veganeeta és a Mindenmentes Mauro teljeskörű arculatát, valamint weboldalát, és a Ligeti Bolt weboldalát, a csomagolasmentes.hu-t is. A jövőben a gyerekkönyv illusztrálás az, amivel komolyabban szeretnék foglalkozni. A diplomamunkám egy érzelmi intelligencia fejlesztő gyermekkönyv volt, amit én írtam és illusztráltam is egyben. Most például ennek az újratervezésén dolgozom :) Ez a Bodza és a Kobalakók.

img_8708-kicsi.jpg

Mióta? Hány éves vagy?

Sokan meglepődnek rajta, de még “csak” 24 éves vagyok. Ügynökségi munkákkal - arculat és honlaptervezéssel - talán már 4 éve foglalkozom, a műhelyemet pedig picit több, mint egy éve indítottam el. Egyébként már gyerekkorom óta rajzolok, grafikus programokat pedig már olyan 14 éves korom óta használok.

img_8694-kicsi.jpg

img_0213-kicsi.jpg

Vegán festékpaletta

img_8702_kicsi.jpg

Mi jellemző a stílusodra, művészileg?

Hmm, ez egy jó kérdés! Sokan azt mondják, hogy a minimalizmust és a légiességet kedvelik a képeimben. Igen, talán ez a két dolog, ami a legjobban jellemzi a stílusom.

Olvastam, hogy vegán festékekkel festesz, ez igaz?:)

Igen, jól tudod Dóri, vegán festékkel festek:  Jómagam vegetáriánus vagyok, azonban kacsingatok a vegánság felé is. A festékekben is találhatóak állati összetevők, úgy, mint a csont és az epe. A vőlegényem akadt rá erre az infóra, és mivel tudja, hogy “kényes” nekem ez a téma, ezért karácsonyra kaptam tőle egy vegán festőkészletet. Írtam egyébként erről blogbejegyzést is, akiket érdekel a téma, azok megtalálják a blogomon!:) 

Vannak egyedi megrendeléseid is?

Rengeteg! A babaposzter ötlete is például egyedi megrendelésből született, illetve egy másik termékem is...ami nemsokára publikus lesz, most még titok!:) Vállaltam már egyedi elképzelés alapján portrét is. Több esküvői meghívót is alkottam, a jövőben ezt is be szeretném illeszteni komolyabban a termékpalettámba. De “bármit” elkészítek, aminél azt érzem, hogy szívből tudom megcsinálni.

img_9133-kicsi.jpg

img_8711-kicsi.jpg

36062860_506516846432813_7934987268027056128_n.jpg

Kèsz grafikát is lehet venni?

Bizony! Van egy kis webshopom, ahol több printet is lehet tőlem vásárolni. Jelenleg a jógával és a környezettudatos életmóddal kapcsolatos printek, valamint gyerekszobába való nyomatok között lehet válogatni, de ez is bővülni fog hamarosan. Itt fogadom egyébként az egyedi megrendeléseket is.

Miket szeretnek nagyon a vásárlóid?

Egyértelműen a portrékat! Bár mostanában egyre többen keresnek meg logó-ügyben is. Illetve sokan érdeklődnek a könyvem felől...ne aggódjatok, lassacskán már az is elérhető lesz számotokra remélhetőleg!:)

Hol találjuk meg a munkáidat?

Online a radicsaniko.hu oldalon lehet megtalálni, itt van a webshopom is ahol a rendeléseket fogadom. Instagramon is megtaláltok, @radics_aniko_illusztraciok néven, ahol az illusztrációk mellett sok környezettudatossággal, életmóddal foglalkozó bejegyzést osztok meg. Facebookon a radicsanikoillusztraciok név alatt értek el, itt picit ritkábban jelentkezem, az Instagram sokkal jobb barátom. Offline pedig találkozhattatok velem már több vásárban is, szeptember-októbertől újabb eseményeken fogok feltűnni.

35380216_500552033695961_3441431791045443584_n.jpg

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása