PandArte

Magyar tervező ékszereit viseli Rihanna

2014. április 30. - PandArte

Rámbukkant egy Amerikában élő magyar lány, aki ékszereket készít. Elkezdtünk levelezni, hogy milyen ott kint az élet, hogy látja az ottani tervezőket és a divatot, amikor kiderült, hogy az ékszereit már Rihanna és Kelly Rowlands is hordja:) Gondoltam ez számotokra is érdemes lehet, úgyhogy röviden bemutatom Deri Anitát!

unnamed (3)4.jpg

" Budapesten nőttem fel. Édesanyám festő és keramikus szóval a művészetek és a kézimunka mar kisgyerek koromtól része volt a mindennapjaimnak. Mar gyerekkoromban elkezdtem ékszereket készíteni, gyöngyből és mindenféle fonalból. Érdekes módon a kezdetleges design amit akkor készítettem, most a kollekcióm legnépszerűbb darabja, persze más anyagból és technikával készítve. "

883234_586620728016646_56595594_o.jpg

Deri Anita az Ancidecor tervezője

" Az ELTE esztétika-angol szakán végeztem, majd belsőépítészetet tanultam. Mindeközben mint a divat szerelmese, kis kiegészítőket és ruhákat készítettem amiket a Retrock-ban és hasonló butikokban árusítottam. Egyetem után kiköltöztem Los Angelesbe, ahol egy belsőépítői munkát kaptam, de hamar egy nagy ékszer cégnél landoltam, ahol nagyon sok mindent megtanultam. 2012-ben kezdtem el a saját cégemet, ami sikeressége miatt lehetőséget adott hogy 100%-osan azt csináljam, amit szeretnék, így kiléptem a munkahelyemről. "

1450874_710123928999658_1138095907_n.jpg

unnamed (1)_5.jpg

" Az ékszereink mind kézzel készülnek, sok darab teljesen személyre szabható. Amerikában is már nagy népszerűségnek örvendenek a kézzel készített dolgok és ékszerek, de sajnos a legtöbb ember a nagy cégeket kedveli. Számos kézzel készült ékszer cég kiábrándító módon, amint növekszik itt Amerikában mind Kínába megy, hogy legyártsa termékeit, mivel az amerikai órabér nem engedné meg a versenyképes árakat. "

unnamed (4)_3.jpg

10298902_779843772027673_5749788530082353823_n.jpg

 

" Nagyon szerencsésnek tartom magam, hogy azt csinálhatom minden nap amit szeretek és jól meg tudok élni ebből. Az egyszerű, de mégis nőies designjaimat nagyon kedvelik itt és számos butik kezdte el árusítani az ékszereimet. A munkáim ezekből a boltokból kerültek ki különböző celebek kezeibe, hiszen általában ezek az emberek a különleges, egyedi dolgokat kedvelik. Nem régen Kelly Rowlands és Reese Witherspoon vásárolt  Anci Decor Jewelry termékeket helyi boltokban, majd  Rihanna kezén láttuk ékszereinket. "

PicMonkey Collage_18.jpg

unnamed_8.jpg

" Nagy örömmel bekerültünk Japán legnagyobb üzletláncolatába, és most nagyon szeretnénk otthon is bemutatkozni. A jövőbeli terveink része a magyar piacra való belépés, valamint számos nagyobb céggel vagyunk tárgyalásban, akik szeretnék a munkáinkat árusítani. Az egyik nagyon izgalmas projektünk a Warner Brothers céggel van, akik Madonna, Red Hot Chili Peppers, Prince, Cher, Seal... és számos más művész kiadó társasága. Ékszereinket ezeknek a világsztároknak készítenénk el. "

unnamed_1.png

 www.ancidecor.com

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása