PandArte

Készíts Te is Hála táblát:)

2019. december 20. - PandArte

Szerettem volna egy Álom táblát készíteni, tudjátok olyat, amin olyan képek és fotók vannak, amik a jövőbeli céljainkat szimbolizálják....aztán ahogy azon gondolkodtam, hogy mik is legyenek ezek a célok, rájöttem, hogy igazából már most megvan mindenem!

fullsizerender_4.JPG

Ezért arra a döntésre jutottam, hogy inkább Hála táblát készítek, és megerősítem magamban a hála érzését azokkal a dolgokkal kapcsolatban, amik már megvannak és amiket már elértem:) Hogy miért? Mert ha értékelem a jelent, még több jót tudok bevonzani majd a jövővel kapcsolatban! Ez egy egyszerű energetikai törvény, semmi hókuszpókusz nincs benne! Ha hiszel benne, ha nem, így működik a világ:)

fullsizerender_1.JPG

Képkeret: PEPCO.hu

Egyébként már nagyon régóta az egyik kedvenc idézetem, ami egy Nők Lapja rovat mottója is volt sokáig, hogy " Tanuljunk meg vágyakozni azután, ami a miénk! " Fiatal voltam akkor, amikor ezt először megláttam, de eléggé magával ragadott és azóta is sokszor eszembe jut. Rengeteg energiánkat emészt fel a folytonos tervezés és (el ) vágyakozás, ahelyett, hogy abban fektetnénk bele, ami már megvan! Persze ez nem azt jelenti, hogy ne legyenek terveink a jövőnket illetően, csak, fontos tudatában lennünk, hogy a jelenünk és az azokkal kapcsolatos érzések fogják meghatározni a jövőnket is. 

fullsizerender_2.JPG

Szóval ezért döntöttem a Hála tábla mellett, aminek az elkészítését mindenkinek nagyon tudom javasolni így év végén. Tökéletes időszak ez arra, persze, csak ha már lement a karácsonyi nyüzsi, hogy megnyugodva, csendben, gyertyafénynél, vagy hangulatvilágításnál, összegezzük az évet, az életünket, a jelenünket.

Nekem jól jött az is, hogy pont októberben, a szülinapomra kaptam egy Instax gépet, amikkel nagyon jó kis polaroid képeket tudok készíteni:) Már el is kezdtem kattintgatni vele, nagyon élvezem az elkészült képek spontán és egyáltalán nem tökéletes hangulatát. Pont szembe megy az Instagram tökéletesnek tűnő világával, ahol egyre elterjedtebbek az egyenszűrős, tökéletesnek látszó pillanatokkal teli profilok, amik valljuk be, elég megtévesztőek tudnak lenni. 

fullsizerender_3.JPG

Ez a lista nem teljes, a táblára sem fér annyi téma és fotó, amit szeretnék, szerintem érdemes időről időer cserélgetni a tartalmakat, hogy minden sorra kerüljön!

Hálás vagyok a szerető Családomért, a Társamért, aki igazi játszótárs ebben a hullámvasútnak nevezhető életben. Fent és lent is egymás mellett vagyunk, folyamatosan inspiráljuk egymást ( aminél többet nem is kérhettem volna ), mindemellett pedig szuper Apuka is:) Hálás vagyok a Kisfiamért, akinél csodálatosabb teremtést nem ismerek, különleges karakter és biztos vagyok benne, hogy nagyon fontos gondolatokat oszt majd meg az életben sok-sok emberrel, mert egyfolytában beszél és jókat is mond:) Hálás vagyok a sok Kalandért, amiket közösen élünk át folyamatosan és azért, amilyen módon és ahol Élünk. Nem utolsó sorban pedig Hálás vagyok a Jógakalandért, ami egy teljesen új és tudatos szemléletmódra tanítja a szülőket és gyerekeket, ami ahogy fejlődik és növekszik, nekem is rengeteg újat tanít, teljesen új kapukat nyit ki bennem <3

Én azt kívánom Nektek, így 2019 végén, hogy készítsétek el Ti is a saját Hála táblátokat, és helyezzétek olyan helyre, ahol nap mint nap rá tudtok majd pillantani:)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása