PandArte

Őszi élménytábla készítés:)

2021. november 06. - PandArte

Árminnál nagy sikert aratott, amikor nyáron készítettem neki egy élménytáblát, amin a kalandjai jelentek meg fotókon. Már akkor eldöntöttem, hogy folytatom a " hagyományt " és lesz őszi, téli, tavasz is:) Szóval most elérkeztünk az őszi verzióhoz!

befunky-collage_19.jpgElőtte mutatom még egyszer a nyárit, amihez az elkészítés lépéseit itt találjátok!
Ezt a posztot a Nebulo támogatta!
img_7987_1.jpgAz őszihez most narancsos fotókartont választottam, na meg persze olyan dekorokat, amik már erre az évszakra jellemzőek, így került fel gombaházikó, alma, makk, igazi szárított levelek. A fotókat kinyomtattam, kivágtam, két spárga vonalat húztam, amiknek a végeit az alma filcdekorokkal ragasztottam le. Így eltakartam a ragasztó nyomát és még cukibb is az egész:)

img_9739.JPG

img_9741.JPG

img_9743.JPGimg_9744.JPG

Nagyon jó ilyen táblát készíteni, Ármin közben lelkesen magyaráz, mit tegyek még rá, és még melyik fotókat csipeszeljem oda, utána pedig a szobájában sokat nézegeti:) Ráadásul nagyon egyszerű és látványos a folyamat, a gyerekek is könnyen be tudnak segíteni!

img_9749.JPG

img_9750.JPG

Este fel is tettül a falára, a nyári élmények alá és reggel már azzal kelt, hogy nézzük meg, milyen fotók és élmények vannak kint:)

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása