PandArte

Tavaszi mini kert a nappaliban:)

2021. március 02. - PandArte

El sem tudom mondani mennyire örülök annak, hogy itt a TAVASZ!!! Már el is készült otthonra az elmaradhatatlan tavaszi dekorációnk, a mini virágos kertünk:) Mutatom is mennyire egyszerű az egész!

tavaszi_viragok_1_1.jpg

Ezt a posztot a Nebulo támogatta!

Ennek a dekornak az elkészítése nagyon egyszerű! Praktikus, ha olyan alapot választotok, ami fém, vagy kerámia, ha pedig kosarat szeretnétek, nézzétek meg, hogy belül ki van-e bélelve nejlonnal bélelt, mert ha nem, ezt pótolnotok kell majd, különben minden elázna alatta locsoláskor!

img_5149.JPG

img_5153.JPG

img_5156.JPG

Nagyjából a feléig tegyetek bele virágföldet, aztán jöhetnek is bele a virágok. Fontos, hogy ha a virág hagymás, azok ne kerüljenek a föld alá, maradjanak a felszínen kint.  Én idén mini tulipánt nárciszt, jácintot százszorszépet és a lila fürtös gyöngyikét választottam! Ezután egy kis vízzel meglocsoltuk a gyökereiknél és rálapátoltuk a maradék földet. 

tavaszi_viragok_2.jpg
Most feldobtam még kis üzenetekkel is, amiktől még jobb lett a hangulata:) Nagyon egyszerűen egy kartonlapra rajzoltam egy szívecskét, egy felhőt és egy non figuratív formát, kivágtam, ráírtam ezeket: " Szia Tavasz, Szeretlek! ", " Az én kis virágos kertem ", " Csak nézz rám, és egyből jobb kedvre derülsz:) " és felragasztottam hurkapálcákra. 
tavaszi_viragok_2_1.jpg
img_5172.JPG
Tádááááám, és el is készült! Azóta is a nappalin egyik fénypontja:)
Remélem Ti is kedvet kaptatok!

img_5184.JPG

img_5181.JPG

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása