PandArte

Pálmaleves design mindenek felett!

2018. június 11. - PandArte

Idén teljesen beleszerettem azokba a dekorokba, ruhákba, vagy használati  tárgyakba, amiket pálmalevelek díszítenek! Szeretem, hogy ilyen formán közelebb kerül hozzám egy kicsit a természet, akkor is ha magamon hordom vagy ha a lakásunkban láthatom viszont :) Mutatom a kedvenceimet!

tropusi_design.jpg

Ha nektek is tetszik az az irányzat, amit hívhatunk trópusinak is, akkor már kisebb megoldásokkal is el tudjátok kezdeni a lakás dekorálását. Például ilyen mintájú párnákkal, ágytakarókkal, ágyneműkkel, amiket kombinálhattok trópusi fali képekkel, matricákkal is. Az igazán merészek pedig akár letapétázhatnak egy egész falfelületet is! Persze legelső lépésként talán az a legjobb, ha ilyen növényeket vesztek otthonra, natúr kaspókkal:) Nem kell aggódni a méretük miatt, mert vannak kisebbek és nagyobbak is, így biztosan találtok olyanokat, amik elférnek a lakásban!

palmaleveles.jpgpalmaleveles1.jpg

Tipp: A Falra magyar tapétái között még flamingósat is találtok!

falra_magyar.jpg

Ha a konyhába kerestek kiegészítőket, már azokból is lehet itthon bőven találni! Szalvéták, tányérok, poharak , szívószálak formájában. De ahogy például a lenti képen is látjátok, az is nagyon mutatós, ha sima üvegvázába tesztek pálmaleveleket a terítékhez:)

img_8922_1.JPG

img_8925_1.JPG

img_8941_1.JPG

Tipp: Én például nagyon jó kis dekorokat találtam a PEPCO-ban egy teraszos, erkélyes piknikhez! Limonádés poharak, ledes lámpák, kis lámpafüzérek, papírtányérok, takarók, párnák formájában! Sőt, a legújabb kedvencem egy óriási strandtörölköző:)

tropusi_design_1.jpg

img_8898_1.JPG

Idén már elképesztő mennyiségű trópusi ruhát és kiegészítőt is lehet találni, persze az igazán jókat azért még mindig fel kell kutatni! A jó alatt azt értem, hogy leginkább 100% pamut legyen, ami kényelmes is:) Én ezt a hosszú lenge inget a H&M-ben vettem például!

img_8924_1.JPGKépzeljétek, még utazáshoz is találtam pálmaleveles dolgokat! Hosszabb autós kiruccanáshoz vagy repülőúthoz is hasznos lehet a nyakpárna és a szemárnyékoló. De még bőröndre csatolható okmánytartót is találtam Ezeket mind a PEPCO-ban szúrtam kiA hőségben pedig mindig jól jön egy My Equa kulacs, ami ráadásul üvegből van és tele lehet pakolni frissítő gyümölcsökkel, fűszernövényekkel is. 

img_8900_1.JPG

img_8896.JPG

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása