PandArte

Te miért vagy hálás?

2012. augusztus 07. - PandArte

Már régóta rá akarom venni magam, hogy összegezzem, miért vagyok hálás az életemben. Hülyén hangzik, hogy erre rá kell erőltetni magam, de sajnos az ember hajlamos a gondjaira koncentrálni, ahelyett, hogy ha nem is minden nap, de azért legalább hetente felsorolná, mennyi szuper dolog is történik vele! Február óta  már tudatosan figyelek a jó dolgokra, és keresem is az élet apró örömeit, amik pozitív energiával töltenek fel! Tegnap megkérdeztem Tőletek, hogy Ti miért vagytok hálásak 2012-ben, jó sok válasz érkezett, íme a kedvenceim: 





Kollár Zsönzsi: Én az új lakásunkért voltam a leghálásabb idén, amit a párommal közösen vettünk. És persze a sok szeretetért, amit Tőle kapok :)

Laurits Fanni: Hálás vagyok a volt osztályfőnököm kitartásáért, hisz meglett a nyelvvizsgám. Hálás vagyok egy szakításért, hiszen megismertem a páromat, akit nagyon, de nagyon..:)) Hálás vagyok minden egyes percért, amit ilyen szörnyen szerető közegben tölthetek, mint a családom, a családja.Hálás vagyok, a szüleimnek a végigküzdött 4 évért, aminek az eredménye, hogy egyetemista lehetek!

Manner Zsuzsa: A kedvesemnek vagyok hálás, aki mellettem van, pedig -sajnos- nem vagyok egy "leányálom".

Fehérné Szocska Krisztina: Én minden napért, amit együtt tölthetünk (anyukám beteg volt, nagyon beteg, és örülök ,hogy velünk lehet), a gyerekeimnek, hogy felvették őket oda ahova szerettek volna menni (gimi,egyetem), hogy a férjem megúszott egy balesetet...ilyenek...:)

Illés Eszter: Amiért egészséges kislányom született!


Ami pedig engem illet:) Hálás vagyok azért: 

- hogy rengeteg érdekes és kreatív emberrel ismerkedhetek meg
- hogy bevonzom azokat az embereket, akikkel kölcsönösen segítjük egymást, és a hosszas beszélgetések alatt remek ötleteink támadnak
- hogy azt csinálhatom, amit szeretek, Szabadon!
- hogy vannak Szüleim, akik mellettem állnak...lassan Anyukám is elfogad olyannak, amilyen vagyok...Innen is üzenem, hogy Szeretlek:)
- hogy vannak Barátaim, akikre számíthatok, akik támogatnak, vagy éppen felnyitják a szememet egy jó kis fejmosással, és akikkel rengeteg önfeledt pillanatot élhetek meg



- hogy vannak álmaim és vágyaim
- hogy idén nyáron megrendezhettem az első vásáromat a kedvenc helyemen, a Tranzit Art Cafe teraszán
- hogy egyre többen és többen szeretitek a blogomat!
- hogy annyi csodás helyen jártam már, és még mennyi várat magára:)
- hálás vagyok az összes Balaton-i és vízparti pillanatért



- hálás vagyok ezért az izgalmas, mozgalmas, lüktető nyárért, mert rengeteg élmény ér, beleértve jót és rosszat is
- hogy ismét felszabadultam élvezem a zenét, a táncot és a flörtöt, amihez nagyban hozzájárultak az A38 hajón megrendezett RandomTrip bulik:)
- hogy megismerhettem Mosolykát, azaz Hozleiter Fannyt, aki egy Csodalány, és vele együtt a legjobb barátnőjét Barbit...a blogja kötelező olvasmány, pláne azoknak, akik úgy érzik, hogy nincs kiút a gondjaikból


- végül, de nem utolsó sorban azért, hogy a Punnany Massif megírta az Élvezd című dalát, mert nem telik el úgy nap, hogy ne hallgatnám meg jó párszor:)




Jó érzés, hogy még bőben tudnám sorolni a listát, igazából tényleg csak el kell kezdeni:)


Hálás vagyok az összes embernek, pozitív és negatív történéseknek, érzéseknek, élményeknek, sorsnak, döntéseimnek, választásaimnak, mert általuk az lehetek, aki Szeretek lenni!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása