PandArte

Az ezer arcú Vesztl Fanni

2014. április 15. - PandArte

Csupa báj, harmónia, játékosság és végtelen kreatív energia jellemzi Vesztl Fannit és munkáit. Nagyon örülök, hogy Fanni meghívott magához, hogy meséljen a csodavilágáról, amibe belefér minden, ami színes, vidám, egyedi és igényes. Ezt a posztot a felnőttek és a gyerekek is élvezni fogják:)

1391887_772231969457962_16874439_n.jpg

Szeretem amikor egy tervező meghív a műhelyébe, showroomjába, vagy a lakásába, ahol alkot, mert így sokkal közvetlenebb a hangulat és egy kicsit olyan barátnős a beszélgetés...arról nem is beszélve, hogy az alkotói folyamatokba is be lehet lesni. Ezúttal teázás közben, a kanapén ülve ismerhettem meg Vesztl Fanni világát, amit most nagy örömmel mutatok be Nektek is:)

unnamed (5)_2.jpg

unnamed (3)_3.jpg

A kezdetek

" A kreatív szemléletmódot a szüleimtől örököltem. Ők már akkor gyöngyöket fűztek, amikor még nem lehetett külön szemeket kapni, a megörökölt ékszerekből fűztek újakat...szóval abban nőttem fel, hogy mindig készítenek valamit...apukám faragott is. Majd ő, egy barátjával együtt elkezdett kézműves tábort szervezni gyerekeknek, Indián tábor néven. Ezt már 23 éve működtetik! Én már 6 évesen imádtam ott lenni minden nyáron, azóta pedig foglalkozásokat tartok a kicsiknek. Szóval jó kis alapokat kaptam:) "

unnamed (4)_1.jpg

Textilek és grafikák

" Ami az iskolákat illeti, a Pécsi Művészeti Gimnázium és Szakközépiskolába jártam textil szakra, szerintem ott tanultam a legtöbbet...aztán a Budapesti Iparművészeti Egyetemre jártam, ugyanarra a szakra. Közben, az unalmasabb órákon elkezdtem firkálgatni is, leginkább madarakat, amiket az ablakon kitekintve láttam. Aztán ez annyira megtetszett, hogy otthon is folytattam. Egyszer egy lány is megkeresett, hogy készítsek  neki illusztrációkat egy gyerekeknek szóló drámához, ami egy pályázatra lehetett beadni...azóta is nagyon érdekel az illusztrátori szakma. "

unnamed (1)_3.jpg

395888_365965543417942_772728545_n.jpg

VF.jpg

Mindig új ötletekkel találtak meg

" Szintén az egyetem alatt kezdtem el ékszereket készíteni filcalapra, gyönggyel, hímzéssel. A termékskálám pedig úgy bővült, hogy különböző kérésekkel kerestek meg, mert tetszett az embereknek a stílusom. Így születtek meg például az esküvőkre az ékszereim, gyűrűtartóim, a vendégkönyv és fotóalbum borítóim. "

VF1.jpg

Gyerekjátékokat is szeretek készíteni

" A játékokat és rongyikat, babakendőket akkor kezdtem el készíteni, amikor megszületett az unokaöcsém. Azóta már unokahúgom is van, ők sokat inspirálnak engem, de például a Két egér könyvesbolt is megkeresett, hogy az egyik mesekönyvük főszereplőit valósítsam meg plüss figurák formájában. "

VF2.jpg

unnamed (2)_3.jpg

A képek alapján is láthatjátok, hogy Fanni igazából bármit el tud készíteni, amit csak szeretnétek, legyen szó akár egy ékszerről, amit ti hordanátok, vagy egy gyerekeknek szóló játékról. Termékeit megtaláljátok a facebook oldalán, és a meska oldalán , de írhattok is neki a személyes kívánságaitokkal. Érdemes őt követni, mert különböző foglalkozásokat is tart, ahol vele együtt készíthettek valami igazán Vesztl Fannisat:)

402957_524461714234990_301257186_n.jpg

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása