PandArte

A DIY Menyasszonyok segítői

2014. május 18. - PandArte

Nemrég két teljesen új élmény is ért! Egyrészt meghívást kaptam egy olyan workshopra, ahol mezei virágokból készítettünk esküvői dekorokat, másrészt megismertem Budapest legújabb kreatív színfoltját, a Paloma házat. Vidám élménybeszámoló következik:)

unnamed_10.jpg

Klenovszki Mimi, a MIMI / EVENTS WITH LOVE megálmodója modern vintage esküvőket szervez, mellette pedig hasonló tematikájú workshopokat is tart a Paloma Budapest -ben, ahová engem is meghívott:) A foglalkozásokat virág, dekoráció és make-up témákban álmodta meg, a programok pedig mindenkinek szólnak, akik szeretnek alkotni, legyen akár DIY menyasszony, kreatív anyuka vagy a handmade-dolgok megszállottja!
PicMonkey Collage_21.jpg
Mi mezei virágokból készíthettünk esküvői asztaldíszeket, köszönő ajándékokat, csokrot és ültetőrend kártyatartót. A workshopot Nehiba Noémi, az Enterifleur varázslatos virágkompozícióit megálmodó virágdekoratőre tartotta, akivel Mimi gyakran együtt dolgozik az esküvőkön.
10247209_582605768501801_7712702959529061301_n.jpg
Noémi és Mimi
Bevallom őszintén engem teljesen meglepett az, hogy sokan saját maguk, természetesen a segítő barátnőkkel, szülőkkel, készülnek az esküvőjükre, mindenféle professzionális dekoratőr és szervező nélkül. Én ezt azért nem biztos, hogy bevállalnám, hiszen rengeteg munka kitalálni a koncepciót, majd beszerezni az alapanyagokat és legyártani mondjuk a díszítést, nem kis mennyiségben! 
Le a kalappal mindenki előtt, aki ezt meg tudja csinálni! Ettől függetlenül nagyon élveztem a workshopot, nagyon tetszett a helyszín, Mimi nagyon kedves, Noémi profin megmutatott nekünk minden fondorlatot, virágokkal pedig még soha sem dolgoztam ezelőtt, de szerintem elég jól sikerültek a munkáim:)
A legnagyobb kihívást számomra az jelentette, amikor kitaláltam, hogy a vágott kis virágaimat én nem egy szimpla üvegbe teszem bele, hanem egy olyanba, amit előtte teljesen körbetekerek egy türkiz zsinórral! Nem kevés idő volt, de megérte...Anyukám, aki virágkötőként örömmel kísért el a workshopra, sokat segített nekem:)
PicMonkey Collage3_1.jpg
Remekműveim:)
sok 023.jpg
Csokor
sok 024.jpg
PicMonkey Collage1_7.jpg
Asztali dekor
sok 029.jpg
Esküvő híján, nyaklánctartót készítettem az ültetőkártyák helyett
10171791_584270965001948_7050402717198063450_n.jpg
Mimi következő foglalkozása:
DIY Menyasszony workshop május 21.
" Ha DIY-menyasszony vagy, de kéne valaki, aki gyorsan, néhány célzott jótanáccsal segít a koncepcióban / az esküvőd tematikájának kitalálásában / a dekoráció összehangolásában / rendet tesz az összevisszaságban, ami a fejedben van, / ha a költségeiden kéne faragni, / vagy egyszerűen csak elakadtál valaminek a megvalósításában, akkor gyere el egy WW-re hozzánk. WW = "Wedding? Wow!"
Ez egy 60-90 perces szekció, amikor egy esküvőszervező és egy virág/dekoratőr csak veled foglalkozik, bármit kérdezhetsz, kérhetsz tanácsot, kaphatsz konkrét tippeket. Az első alkalom május 21-én, szerdán lesz 10 és 18 óra között, előzetesen egyeztetett időpontban várunk benneteket! Jelentkezni itt lehet: klenovszki.mimi@gmail.com "
sok 017.jpg
Mimin kívül még sok más érdekes lehetőséget megtaláltok a Palomában! Ez egy kortárs kreatív projekt Budapest belvárosában a patinás Wagner ház belső udvarának félemeletén. Az évek óta üresen álló helyiségeket fiatal designerek közösen, önerőből újították fel, és egységes kreatív koncepció mentén új tartalommal töltötték meg.
Az egykori üzletházban egy önfenntartó művészeti és kulturális projektet szeretnének létrehozni; kiállítótérrel, design bemutatótermekkel, nyitott műhelyekkel, de rendezvényhelyszínként is fog működni a Paloma.
Hogy mi és kik lesznek pontosan a Palomában, az ebből a cikkből kiderül, érdemes elolvasni.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása