PandArte

Családi nyaralás, közvetlenül a Balaton partján!

2021. június 17. - PandArte

Bármennyire is nagy Balaton rajongók vagyunk, Zamárdiban eddig még nem nyaraltunk, de mostantól fogunk:) Még június elején volt szerencsénk eltölteni 4 napot a My Lake Hotel Zamárdi-ban, ami azonnal levett minket a lábunkról! Nem volt nehéz, hiszen saját stégje, privát strandja van, gyönyörű kilátással, a hotel hangulata pedig extra családias! Szóval élménybeszámoló következik:)

Ami egyből megfogott minket, az a hely hangulata, mondjuk ez a legfontosabb dolog szerintem egy szállásnál! Azonnal otthonosan éreztük magunkat, nagyon tetszik, hogy nem egy naaaagy szálloda ezer emberrel, hanem pont jó, családias méretű, és a személyzet is nagyon kedves volt végig!

Gyorsan elfoglaltuk a szobánkat, mi most a földszinti, tóra néző lakosztályt választottuk, és milyen jól tettük, mert reggelente, ahogy kinyílt Ármin szeme, már rohant is ki egyből vagy csocsózni, vagy a jacuzziba, amivel egy szinten voltunk, miközben még a személyzetet is szórakoztatta! A szoba kényelmes, tágas volt, de őszintén, sokat nem töltöttünk bent, hiszen kint sokkal izgalmasabb dolgok vártak minket:)

Ami minket, felnőtteket nyűgözött le, az a saját stég és strand, a mesés kilátással, na meg persze a naplementékkel. Reggel az első utam ide vezetett kávéval a kezemben, nappal Árminnal horgászosat játszottunk rajta, este pedig leterítettem a kis matracomat, jógáztam és megcsodáltam a lemenő napot. Képzeljétek, közvetlenül a partra építettek egy balatoni panorámás finn szaunát is! Mi ezt most nem tudtuk kipróbálni, mert estére már teljesen kidőltünk, de ami késik, nem múlik, majd legközelebb!

Ami Ármint nyűgözte le, az a hotel előtt található nagy medence és jacuzzi. Igazából felváltva járkált egyikből a másikba, non stop:) Ja nem, néha közben még meghívott egy-két embert csocsózni is! Amíg ő a jaccuzziban játszott, néha még meg is tudtam reggelizni, persze közben mindenfajta mutatvánnyal szórakoztatott :)

A környéken sok a látnivaló, ezekről itt olvashattok is, mi is elmentünk 1-2 helyre, főleg ebédelni és vacsizni, de igazából akkor is nagyon jól tudod magad érezni, ha nem mozdulsz ki a hotelből, mert tényleg minden adott egy nyugodt családi nyaraláshoz. Még több képet itt tudtok megnézni a My Lake Hotel Zamárdi-ról. Nyárra szerintem még tudtok helyet foglalni náluk, ha siettek:)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.