PandArte

Téli kalandok a Tisza - tónál!

2018. január 26. - PandArte

Harmadszorra tértünk vissza a Tisza-tóhoz, pihenni és kalandozni egy nagyot! Eddig csak nyáron voltunk, idén viszont a legjobbkor érkeztünk, éppen leesett a hó, így igazi téli csodaország hangulata volt az egész helynek:)

Annyira jó, hogy pont most próbátuk ki a Tisza Balneum Hotelnek az apartmanjait, vagyis a Deluxe Suite házait, mert ezek közvetlenül a tó mellett fekszenek, saját terasszal, így akárhányszor kinéztünk, teljesen elkápráztatott minket a természet. Ráadásul a faházaknak mindig olyan különleges, otthonos érzete van:) Azért is volt tökéletes választás, mert Anyukám, vagyis Mama is jött velünk, és így nagyon kényelmesen elfértünk, külön szobákban!

Hatalmasakat sétáltunk, hógolyóztunk, na meg persze megúsztattuk Ármint a medencékben:) Nagyon szeretem ebben a hotelben azt, hogy tényleg családbarát, vagyis jól el lehet lenni a kisebb és a nagyobb gyerekekkel is, és nem csak a wellness részlegen. A nagyobbakkal például már meg lehet nézni a vadiúj Tisza-tavi ökocentrumot, ahol óriás akváriumokban úszkálnak a tóban élő halak, velük lehet csónaktúrázni, vagy át lehet hajókázni az óriási kalandszigetre, ahol sok élmény várja őket ( ez tavasztól lesz ismét elérhető.)

Mi most Árminnal 100%osan kihasználtuk Mókalandet, vagyis a játszószobát, ahol a legnagyobb meglepetésemre rengeteg játék volt, mind szuper állatpotban, simán elvolt ott egy délelőttöt is. Hétvégenként pedig több programmal is készülnek, amikor a szülők nyugodtan rábízhatják gyermekeiket profi animátorokra, akik egész nap le tudják foglalni a kicsiket:) A szálloda egyébként nemrég, 4 szélforgós KidsOasis minősítést kapott az ötből.

Magyarországon eddig korábban a szálláshely minősíthette magát családbarátnak, tartalom nélkül is. A KidsOasis védjegyrendszer valódi garanciát nyújt a családbarát szolgáltatások meglétére, minőségi színvonalára!

A másik meglepetés számomra az volt, hogy a gyerekeknek külön étlapjuk van! Nem csak pár dolog van felsorolva a felnőttek étlapján, hanem saját, kifejezetten a számukra készült finomságok várják őket, választék van bőven, mi is kipróbáltuk! Nagyon jól jött, amikor az ebéd már régen volt, a vacsi még messze, és rendelhettünk róla.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.