PandArte

Szuper cuki babás textilek őszre!

2020. szeptember 11. - PandArte

A Kids&Bees alapítója, Varga Eszter, saját grafikáival teszi különlegessé a babaszobákba tervezett kollekcióit. Mindig törekszik arra, hogy minden apró részlet különleges legyen, akár csak a babák:) Szuper cuki textiljeivel igazán mesés hangulatot tud varázsolni a legkisebbek birodalmába!

005.jpg

A kezdetek...

Eszter az eredeti végzettségét tekintve festő, illusztrátor. " Szakmámból adódóan sokat rajzoltam gyerekeknek, gyerekekkel. Születtek mesekönyvek, kifestők, tartottam alkotó workshopot piciknek. Innen már csak egy lépés volt számomra, hogy létrehozzak egy saját márkát, az általam megálmodott és rajzolt mesevilággal. Így született meg 2018 őszén a Kids&Bees. " - meséli lelkesen.

65284806_415362629060128_5061215265769914368_o.jpg

" Szerettem volna valami igazán különlegeset, egyedit, amivel egy kis varázslatot tudok csempészni a babaszobába. Minden általam használt textil saját tervezésű, így biztosan nem jön veled szembe minden sarkon. Törekszem arra, hogy minden apró részlet tökéletes legyen, mint ahogy minden baba az. "

117331955_663833800879675_1741394911963115425_o.jpg

Miket lehet kapni nálad?

Az én célcsoportom a 0-3 éves korosztály, bár mostanában kicsit kitoltam ezt egy két ruhadarab erejéig. A szuperhős kollekció egyes darabjai 4-5 évesek számára is elérhetőek. Babafészkeket, hálózsákokat, takarókat, plédeket, falmatricákat, párnákat, de még babaváró csomagokat is kitaláltam:) Szem előtt tartjom az egyediség mellett a minőséget, ezért termékeim egytől egyig  bababarát, OEKO-TEX minősítésű alapanyagokkal készülnek.

006.jpgA munkafolyamatok mely részeiben veszel részt aktívan?

Kezdetben minden munkafolyamat az én kezemben volt, de be kellett látnom, hogy nem vagyok csodanő így elengedtem egy-két dolgot. A legfontosabb dolgok maradtak, a mintatervezés, az anyagok kiválasztása, a termékek megtervezése és a mai napig minden csomagot én készítek össze.

Milyen kollekcióid vannak, állandó és időszakos is érdekel, és azokra mi jellemző?

Van egy-két állandó kollekció, mint pl a Pasztell, amivel indult az egész Kids&Bees, a mai napig ebből fogy a legtöbb, nagy siker volt már az induláskor is. A másik nagy kedvenc a fekete-fehér „skandináv stílusú” szuperhős kollekció, ebből közkívánatra készültek ruhák is. Szeretek mindig megújulni, így lassan már hagyománnyá válik, hogy minden évszakban új mintával készülök. Idén ősszel sincs ez másképpen.

65307079_416100918986299_5258389345949188096_o.jpg

007.jpg

50512680_342679229661802_5845473291837374464_o.jpg

Mi jellemző a legújabbra? Mind designban, mind funkcióban

A legújabb kollekciónk, az őszi, ami igaz nevet nem kapott, de szerintem a minta magáért beszél. A fő koncepció most is az volt, hogy minőségi darabokat készítsünk, a legjobb anyagokból. Az idei minta egy kicsit színesebbre sikerült, olyan színesre, amilyen nekem az ősz, mert szerintem nem szürke és lehangoló, nem hideg és borongós. Nekem mindig is színes volt és illatos, friss és csodás hangulatú. Gondosan megterveztem minden részletét és nagy örömömre idén ősszel debütál majd extra meleg bundazsákunk és egy szuper útravaló pelenkázóalátét.

A Kids & Bees webshopját itt találjátok

001_1.jpg

003.jpg

009.jpg

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása