PandArte

Őszi dekoráció - Letölthető sablonnal!

2021. szeptember 24. - PandArte

Most egy olyan őszi dekor tippet hoztam, ami többfunkciós is tud lenni. Letölthető sablon is tartozik hozzá, ingyenes, aminek a segítségével vagy őszi girlandot, vagy egy cuki színes fát tudtok otthonra készíteni! Akár gyerekekkel is:)

befunky-collage_5_1.jpg

Ezt a posztot a Nebulo támogatta!

Szóval, adott egy sablon, amit ingyenesen le tudtok Ti is tölteni erről a linkről október 1-ig. Ez egy 4 oldalas PDF, amin színes őszi levelek és más termések vannak, plusz, a gyerekekre is gondolva, egy cuki mókus és süni is! Ki kell nyomtatni, aztán kivágni belőle a formákat. 

img_8894_1.JPG

img_8895.jpg

img_8898.jpg

Ezután két dolgot is csinálhattok! Vagy felfűzitek a kivágott darabokat egy spárgára, vagy más, kicsit erősebb fonalra egy tű segítségével, és lesz belőle egy őszi girlandotok, amit bárhova felfüggeszthettek, vagy csináltok otthonra egy mini fát. Én az utóbbit választottam! Persze, ha duplán nyomtatjátok ki a sablonokat, tehát 4-4 oldal lesz összesen, akkor mind a két verziót el tudjátok készíteni.

Most akkor mutatom, hogyan folytattam én tovább a fát. Szereztem kintről egy faágat, majd egy régebbi kaspóba tettem nagyobb köveket, hogy bele tudjam állítani az ágat, mintha az lenne egy teljes fa.

img_8902.JPG

img_8901.JPG

img_8905.JPGMiután stabilizáltam az ágat, egyszerűen csak ráragasztottam a színes leveleket és terméseket. Ebből a 2-2 oldal sablonból pont jól kijön egy ekkora méretű ág feldíszítése. Én még a kaspó aljába is tettem belőle:) Aztán elhelyeztem a bejárathoz, nagyon jó ránézni erre a színkavalkádra, amikor belépek a lakásba! 

Szóval hajrá, töltsétek le a sablont, akár innen most, kuckózzatok be, és induljon egy kis őszi kézművesség otthon:) Fontos, hogy töltsétek le akkor is, ha most nem tudtok vele foglalkozni, de szeretnétek, mert csak október 1-ig elérhető! 

img_8916.JPG

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása