PandArte

Imádnivaló dolgok bionemezből!

2016. október 28. - PandArte

Evelin munkáiból egyszerűen árad a szeretet:) Az Instagramon lettem figyelmes vidám képeire, amiken rókás kitűzőket, filc pohármelegítőket és neszeszereket láttam, merthogy épp ilyeneket készít. Aztán amikor személyesen találkoztunk, egy tündéri lányt ismertem meg, akivel örömmel készítettem interjút, imádni fogjátok ti is!

rokaspoharmelegito.png

Evelin még csak 21 éves, a Metropolitan Egyetemre jár média design szakra. Már régóta motoszkált a fejében, hogy szeretne egy saját márkát indítani, de valahogy mindig megragadt a tervezés fázisnál, sokáig nem jött a jó márkanév, a logó. Tavaly februárban viszont elkezdett dolgozni a Le Petit design üzletben, aminek az arculatát is ő tervezte. Sok időt töltött a boltban, ami tele van szebbnél szebb magyar designer termékekkel.

" Nem is találhattam volna inspirálóbb közeget arra, hogy végre a tettek mezejére lépjek. Szerettem volna én is azok közé a végtelenül pozitív és kreatív magyar tervezők közé tartozni, akikkel a boltban nap mint nap összefutottam. Kicsit szerettem volna lassítani is, kézzel egyenként készíteni a termékeket, hogy legalább arra a kis időre kiszakadjak a számítógép mögül, a sulis hajtásból. Így elindult idén szeptember közepén a Honeybear. "

14517662_316241352077263_4191621544402182426_n.jpg

14519873_320402574994474_264125694573952658_n.jpg

3post.png

Miket készítesz és milyen alapanyagokból?

Kevesen tudják, de szülővárosomban, Kőszegen üzemel Magyarország egyetlen Bionemez gyára, mesebeli hely egy kis patak és a hegyek ölelésében, igazi időutazó élmény, már az alapanyag beszerzése is felér egy feltöltődéssel.  A kiválasztott csodaszép színű filceket egy hatalmas ősrégi mérlegre helyezik, majd apró kis vasbábúkkal ellensúlyozzák. Egészen hihetetlen, hogy 2016-ban létezik még ilyen hely, ezért is imádom annyira. Ezekből varrok jelenleg színes kis tolltartókat, neszeszereket, kitűzőket, de tervben van már a telefontok, laptoptok, babafejpánt is.

nemezgyar06.jpg

nemezgyar.jpg

 Miért pont a rókák és a macik?:)

Ősz elején indult a Honeybear, és hát nem volt mit tenni, engem nagyon befolyásol az aktuális évszak, időjárás. Már az első filc adagot is ennek alapján csak a szerintem őszhöz illő színekből válogattam össze. Tombol a rókamánia is, egyszerűen muszáj volt azzal kezdenem, aztán szép sorban jött hozzá a többi erdei állat is, a maci, a mókus, a szarvas…

Nagyon hangulatoska a képeid, az illusztrációkat is te készíted?

Igen, mind-mind egyedül készítem. Imádok fotózni, illusztrációkat készíteni és tanulom is ezeket. Úgy gondoltam úgy kerek egész a történet, ha a kis figurák nem csak filcből elevenednek meg, hanem a képeken és később majd a termékeken is megjelennek.

rokas.jpg

14729202_327799584254773_8543957842891254746_n.jpg

nevtelen-3.png

felhos.jpg

Őszre, télre miket tervezel még?

Az őszimádat közepette már titokban karácsony lázban égek hetek óta. A filc termékek mellett tervezem, hogy a grafikáimból készüljenek üdvözlőkártyák, ajándékkísérők, receptkártyák Nagyanyám ünnepi sütireceptjeivel, és amit a legjobban várok, egy összehajtható apró ajándékdoboz házikó lesz szintén saját grafikákkal. A közeljövőben pedig szeretném, ha a filc és a grafikák összefonódnának és egy sztori is kerekedne köréjük. Egy kedves kis erdei állatos társasjáték készülne az illusztrációimmal és filc elemekkel ötvözve.

Evelin munkáit jelenleg a Le petit design üzletben lehet megtalálni és természetesen Kőszegen, nagymamája üzletében, a Piroska Folkart & Designban:) Én pedig novemberben szervezek vele workshopot, ahol Ti magatok készíthetitek majd el a kedvenc állatkás kitűzőtöket és a kiválasztott bögremelegítőtöket ... na és persze egy kis meglepetéssel is készülünk ... minden hamarosan felkerül a blogra ezzel kapcsolatban:)

rokas03.jpg

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása