PandArte

Az idei első Karácsonyi dekoráció otthonra

2018. november 24. - PandArte

Klasszikus, stílusos, vagy modern, nekem igazából mindegy, csak karácsonyi legyen:) Szóval imádok ünnepi dekorációkat készíteni, már alig vártam ezt az időszakot, mert ilyenkor a lakásunk lehető legtöbb sarkában kialakítok valamilyen karácsonyi hangulatot! 

in_winter_i_plt_and_plan.pngEbben a posztban most egy klasszikusnak mondható alapot választottam ki, hogy egy kis csavarral modern dekoráció legyen belőle:) Egy magasított, fából készült gyertyatartóra most nem csak simán rátettem egy gyertyát, hanem még fel is díszítettem különböző apróságokkal és a kedvenc kockás anyagommal!

img_3016.JPG

Igen, mert hogy a textil az, amit idén divatos lett használni a dekorok elkészítéséhez, pláne úgy, hogy betakarunk vele valamit, például az adventi koszorúnk alapját, vagy éppen ennél a dísznél  gyertya alatti oázist. Azért tettem egy kis kör alakú oázist a gyertya alá, hogy kiemelje a gyertyát és hogy kapjon egy olyan részt, egy olyan sávot, amit aztán tovább is lehet még dekorálni. 

pepco.jpg

Szóval ezek voltak az első lépések. Rátekertem a kockás textilt az oázisra és spárgával odakötöttem, de úgy, hogy még pár ágat is rögzítettem közben hozzá. Ezzel el is készült az alap. Aztán a gyertya aljába erős drótokat tűztem és beleszúrtam az oázisba. 

pepco1.jpg

Utána kezdődött a annak a bizonyos sávnak a díszítése, amit a kedvencem, mert egy igazi kis téli világot lehet a gyertya köré varázsolni:) Persze ízlés szerint, lehet ezüst, arany, piros, vagy éppen sötétkék színvilágú, én most ezt a világosabb kéket választottam, amit natúr, fehér és szürke színekkel kombináltam. Csak simán, ragasztópisztoly segítségével felragasztottam rá a tobozokat, a rénszarvast, a házikót a kis fehér pamacsot. 

pepco2.jpg

A végén még pár fahéjat is összekötöttem egy szánkós dísszel és rákötöttem a gyertyára. Ez a kockás anyag pedig annyira megtetszett, hogy a tartó köré is tettem belőle:) Persze itt nem tudtam megállni, még egy cuki ezüst rénszarvast és egy ezüst csillagos kis tálkát is tettem a az asztalunkra. Remélem tetszik nektek ez a karácsonyi dekoráció, igazán könnyű elkészíteni!

Gyertyatartó, gyertya, ezüst rénszarvas, kis tálka: PEPCO 

snapseed_1.jpg

snapseed_2.jpg

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása