PandArte

Szeszélyes tavaszi divat

2014. április 23. - PandArte

Tavasszal kedvet kaptam egy kicsit az outfit fotózáshoz, hiszen ilyenkor elkezdjük újragondolni a gardróbszekrényünk tartalmát és kitaláljuk miket szeretnénk mindenképpen beszerezni erre a szezonra! Az én listámon elsőként szerepelt egy olyan pulcsi vagy kardigán, ami szép, de egyúttal laza viselet, és nem fogok benne fázni a szeszélyes időjárásban:)

PicMonkey Collage1_6.jpg

Meg is találtam az abszolút szerelem darabot a Látomás-ban, aminek nem csak a fazonja, de a színei is nagyon megtetszettek...pont olyan, amilyennek megálmodtam! Ha már ott voltam, kiválasztottam azért még egy hozzá passzoló táskát, övet, karkötőt és gyűrűt is, hiszen így lehet csak kerek egy szett nem igaz?! :)

A fotózás helyszíne Szentendre volt, az időjárás pedig nagyon kegyes volt hozzánk, íme a hangulatképek:

PicMonkey Collage_17.jpg

IMG_4920.jpg

IMG_4917.jpg

IMG_4894.jpg

IMG_4974.jpg

IMG_4977.jpg

IMG_4979.jpg

Ami pedig a lelőhelyeket illeti:

Nadrág: Mango Outlet
Hosszú ujjú póló: ZARA
Kardigán: Látomás
Táska, karkötő, öv, gyűrű: Látomás
Cpő: H&M

A képeket köszönöm Máté Gregus Photography-nak !

Folytatása következik, hiszen ha már Szentendrén jártunk, több outfitet is fotóztunk:)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása