PandArte

Mutasd meg kedvenc magyar ékszeredet! - Nyertesek

2014. május 12. - PandArte

Kicsit több, mint öt héten keresztül érkeztek hozzám a fotók a kedvenc, magyar tervezésű ékszereitekről! Bevallom őszintén, nem is mertem gondolni, hogy majdnem 180 pályamű közül kell majd sorsolnom:) Elképesztő, hogy mennyire szeretitek azokat a kiegészítőket, amiket magyarok terveztek, aminek nagyon örülök, hiszen a pályázat célja is az volt, hogy minél több haza alkotót megismerjetek!

10152038_632891806783285_1554091481_n_1.jpg

Az összes beérkező fotót ezen a linken tudjátok megnézni, ahol a képek mellett azt is el tudjátok olvasni, hogy miért éppen az adott ékszer lett valakinek a kedvence...nagyon jó és személyes kis történetek érkeztek! 

Na de, jöjjön amire már nagyon vártok, az eredményhirdetés!!! 

 

Az öt ékszer nyertesei

 

unnamed (1).jpg

A fércművek egyik nyakláncát Rachel nyerte,
aki az alábbi képen egy the Mama Kin ékszerrel szerepel kutyusával!

" Nekem a kedvenc magyar tervezői ékszerem, ez a the Mama Kin nyaklánc. Divatblogger lévén ajándékba kaptam nemrég Kingától. Nagyon sokat jelent számomra, mivel még kezdő blogger vagyok és ez volt az első ajándékom hazai tervezőtől. Én választhattam, és azért esett rá a választásom, mert nagyon jellegzetes Mama Kin és tetszenek rajta az apró, lágy vonalak amik mégis erőteljesek. Feldob minden outfitet, mindenkhez passzol. "

10152038_632891806783285_1554091481_n.jpg

Vadjutka.jpg

A színes vadjutka nyaklánc nyertese Juci, aki a képen Mimi Clothing fülbevalóját hordja

" Egyszerűen imádom Mimi kreativitását. Mindig olyat alkot, ami teljesenén vagyok. Erről a fülbevalóról nem is tudtam, meglepetés volt.  A kedvenc madaram került rá, a flamingó. Csajos, kecses, rózsaszín. Jelenleg ez a kedvencem. Gyönyörűen megfestette és kivitelezte.  Szeretem azt hogy nem fog velem szembe jönni az utcán és szeretem mert olyan Jucis. :))) Mimi minden terméke egyedi. A ruhákat is ő maga varrja, festi. Egy két lábon járó kreativitás ez a nő! :)))) "

10151298_637725682966564_6191835318409745217_n.jpg

unnamed_2.jpg

A réz gyűrűt Eszter nyerte meg eVe jóvoltából. Eszter a képen Redaster Ákos bakelit fülbevalóját viseli

" Az én kedvenc ékszerem egy fülbevaló, amit Redaster Ákos készített és a páromtól kaptam születésnapomra, mikor még "csak" barátkoztunk egymással. Szeretem, mert pont illik az egyéniségemhez. Retro hatású, még is modern és egyedi (ezt egy kicsit félve mondom, bár én még ugyan ilyet nem láttam senkin). Szeretem, mert ezt a fülbevalót sorra dicsérik még a fiú barátaim is. Imádom ezt az ékszert, mert a számomra egyik legfontosabb embertől kaptam, akit nagyon szeretek és mert ez jelképezi, hogy mennyire szeret és figyel rám. "

10167957_646298052109327_1773968302191420968_n.jpg

 

10003193_10152072128311359_485477396_n.jpg

Nemesi Anna ezüstnyakláncát Kata nyerte, aki a fotóján Amynerva nyakláncát viseli. 

" Ehhez a nyaklánchoz engem leginkább a jövőképem fűz. Nagyon szeretnék egyszer majd tengerpart mellett dolgozni és mindig amikor ránézek erre a medálra ezt látom magam előtt. Ezt a láncot Amynervától kaptam nem is olyan rég de rögtön megfogott. "

10154317_644722665600199_7897368488102573429_n.jpg

 

unnamed (3).jpg

Soie Essentielle türkiz csodáját pedig Zsuzsi nyerte, aki Glass Painting by Chris ékszereit viseli fotóján

" Miért szeretem ezt az ékszert: Mert egy olyan személy készítette, akit személyesen ismerek, és aki hivatásának tekinti az ékszerkészítést (és festést). Így ez az ékszer személyesen nekem készült, a színeimet, ízlésemet figyelembe véve. Én az egyszerű, letisztult ékszereket szeretem, és a Glass Painting by Chris remekművek között az egészem extrémtől a teljesen szolidig minden megtalálható. Találkozhattok velük expokon, kiállításokon stb. Ennek az ékszer szettnek gyönyörű a színe és a csillogása, de a számomra a legnagyobb érték, hogy személy szerint számomra készült egy kitűnő és tehetséges művésznő ecsete által. " 

10155115_642696045802861_4123482319881952170_n.jpg

Gratulálok a nyerteseknek és nagyon köszönöm mindenkinek a részvételt, de komolyan, örülök, hogy ilyen aktívak voltatok! Töröm a fejem a következő pályázaton:)

A felajánlott ékszerekért pedig külön köszönet:

fércművek, eVe, Soie Essentielle, vadjutka és Nemesi Anna! 

A nyerteseket természetesen e-mailben is értesítem.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása