PandArte

Mezítláb a parton

2014. május 21. - PandArte

Most, hogy végre igazán beköszöntött a jó idő, gyorsan elő lehet kapni a szekrényből a lenge nyári ruhákat! Én is így tettem:) A legújabb, menta színű maxi szoknyámban szívesen sétálgattam mezítláb Szentendrén a Duna-parton.

IMG_5036.jpg

Igazából csak tavaly szerettem bele a maxi szoknyákba...rájöttem, hogy nem csak kényelmes viselet, hanem praktikus is, hiszen egyszerre lehetünk elegánsak és lazák is benne. Ahogy látom, idén talán még nagyobb divat lesz, hiszen többféle színben is textúrában lehet kapni az üzletekben. Én ezt a menta színű csodát a Látomásban találtam meg.

IMG_5069.jpg

IMG_5000.jpg

PicMonkey Collagem.jpg

Most egy fehér trikót és farmer dzsekit választottam mellé, amit olyan kiegészítőkkel kombináltam, amikben egy kis arany is felfedezhető. Szerintem istenien harmonizálnak egymással ezek a lágy színek.

IMG_5098.jpg

PicMonkey Collage_22.jpg

IMG_5111.jpg

Remélem tetszett nektek ez a könnyed, légies, finom outfit:)

A hangulatos fotókért köszönet Gregus Méténak!

Szoknya: Látomás
Táska, öv, nyaklánc: Látomás
Gyűrű: Mango
Dzseki: Mayo Chix
Cipő: ZARA

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása