PandArte

A nők álma - 1 táska 3 méret!

2014. június 01. - PandArte

Kényelmes, praktikus, esztétikus, ez jellemzi Ducsai Judit legújabb táskáját! A FOLDED nevet viselő kiegészítőt úgy találta ki a tervező, hogy bármikor bővíthető legyen a napi tevékenységünk során, így a munkahelyünkön is jó társ lehet, és a bevásárlásnál sem kell feleslegesen szatyorra költeni:)

ducsai_folded_red5.jpg

Aki még nem találkozott volna Judit korábbi munkáival, azoknak most pár képben megmutatom a legjellegzetesebb darabjait. Az egyik a KLOCC kollekció, amiből nem csak táskák, hanem tárolók is vannak. Ez egy filcből készült, Kloccolt technológián alapuló táskakollekció, melyet letisztult, organikus vonalvezetés jellemez. Szabás nélküli formaképzésre és merevítés nélküli formatartásra fókuszál, amit a filc sokoldalú tulajdonsága tesz lehetővé.

A másik pedig a TWINS táska, ami egy valódi bőr külső részből és 2 darab belső, cserélhető textil részből áll. Így könnyedén aznapi ruhádhoz, illetve hangulatodhoz alakíthatod a táskát. 

PicMonkey Collage_27.jpg

Juditot a műhelyében látogattam meg, ahol beszélgettünk egy kicsit a legújabb kollekciójáról, amiben szintén nagy szerepet kap a variálhatóság:)

" Ez a táska egy korábbi ötletem továbbfejlesztése, ami már régóta a fiók alján pihent. Most elővettem, hogy felfrissítve és továbbfejlesztve egy jól használható, praktikus darabot hozzak létre. "

PicMonkey Collage1_9.jpgPicMonkey Collage2_3.jpg

A FOLDED egy geometrikus rendszert követ, mely az esztétikailag is fontos irányvonalak mentén lehetővé teszi, hogy a táska a napi utunk során mértben variálható legyen. Az egy lapból kialakított táska, éltűzéssel és hajtogatással, majd a patentok fixálásával 3 méretben használható.

ducsai_folded_yellow.jpg

ducsai_folded_red.gif

" Mivel nagyon szeretem a természetes és strapabíró anyagokat, ezért- színváltozattól függően - egy erős, karakteres canvas vászont és cordurát használtam, amit növényi cserzésű natúr marhabőrrel csaknem örök életűre terveztem.  A legjobb ebben a bőrben a karakteres illata mellett, hogy napról-napra érik, patinája lesz. Rendelkezik rövid, vállra vehető-és hosszú állítható fogókkal és 2 db belső zsebbel. " - mondta Judit, és ezt az illatot személyesen is tapasztaltam:)

Az 5 színben elérhető FOLDED egy olyan, magas minőségben készült termék, ami a napi használat során egyszerűen variálható, hosszú élettartamú és szerkezetéből adódó geometrikus vonalaival különleges megjelenést ad.

folded BAG_r_szletek.jpg

10361033_643094135767146_6518878509350750536_n.jpg

Nekem nagyon nehéz volt a döntés a színválasztásnál, de végül ennél a natúr színű táskánál maradtam:) Ti melyiket hordanátok a legszívesebben? 

10414924_647446321998594_8291352506963528397_n.jpg

Judittal fel tudjátok venni a kapcsolatot online itt, és itt, június 7-én, szombaton pedig személyesen is találkozhattok vele és a táskáival a Design Passage vásárban! 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása