PandArte

Szexi nyári este

2014. június 11. - PandArte

Korábban mutattam a blogomon olyan outfit posztot, amit még a hűvösebb, előnyári napokra ajánlottam, vagy olyat amit egy romantikus parti sétára vennék fel, most pedig egy olyan összeállítást láthattok, amit én egy nyáresti hivatalos eseményen hordanék..mondjuk egy divatbemutatón!

IMG_54946.jpg

Alapvetően nem nagyon hordok feketét, de ennek a rakott szoknyának nem tudtam ellenállni...és nem csak azért, mert kb. 2000 Ft volt a Mango Outletben:) Leginkább azért tetszett meg, mert nagyon könnyű viselni, szép az esése az anyagnak és imádom, ahogy lebeg utánam, miközben megyek az utcán!

IMG_5275.jpg

IMG_5366.jpg

PicMonkey Collage5.jpg

A képen mellettem barátnőmet, a Festy In Style divatbloggerét láthatjátok, aki saját blogján már bemutatta az outfitjét, ebben a posztban.  

Aminek nagyon örülök még, az a blézer, amit a szoknyához találtam! Szerintem vagány, hogy ilyen kivágott a háta, bár tudom, hogy így szinte csak egyszínű felsőt vehetek alá, hogy a sok extra már ne legyen zavaró! A blézer egyébként puha pamut anyagú és nagyon kényelmes viselet.

PicMonkey Collage1_10.jpg

PicMonkey Collage_29.jpg

Végül pedig a kiegészítőkről sem feledkeznék meg! Vaciláltam az arany és ezüst színek között, végül most az ezüstös mellettem döntöttem. Régóta szerettem volna már egy olyan fülbevalót, ami a madártollakra hasonlít, és egy olyan nyakláncot, ami rövid fazon...hát most mindkettőt megtaláltam:)

Íme a kreditek

szoknya: Mango Outlet Parndorf
Top: Tezenis
Blézer: Látomás
Ékszerek: Látomás
Cipő: Blogger Shopping Day-en vettem / Second hand

A hangulatos fotókért köszönet: Mate Gregus Photography

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása