PandArte

Szabadság, luxus, design - Ennyi neked is jár!

2014. június 30. - PandArte

Szeretek utazni és kalandozni, pláne itthon hiszen mindig meg tud lepni ez a pici, de annál színesebb ország. Amikor a Tisza-tó környékére kaptam meghívást, több bloggerrel együtt, egyből igent mondtam a lehetőségre, mert éreztem, hogy csodás élményekben lesz részem! Ezt most szeretném Veletek is megosztani, úgyhogy irány Abádszalók:)

Abádszalók az a hely, ahol a mezők és erdőségek üdezöld pompával csábítanak kirándulásra, ahol a Tisza-tó ad enyhülést a nyári hőségben, és ahol a hamisítatlan vendégszeretet garantáltan jókedvre deríti az üdülővendégeket. Ide álmodta meg a környék legkülönlegesebb szálláshelyét, a Butik Design Rooms-ot a Szabó Család.

Délután érkeztünk meg erre a gyönyörű helyre, ahol házi frissítő italokkal vártak minket. Miután alaposan lefotóztunk mindent kívülről, körbevezettek minket, bemutatták a szobákat, és mindannyian elfoglaltuk a szállásunkat...én a Csónak fantázia nevű szobát választottam, annak a kialakítását éreztem magamhoz a legközelebb:)

Butik 045.jpg

belső medence.jpg

Butik 042.png

Azért hívják a helyet butiknak, mert minden egyes szoba egyedi tervezésű, és teljesen más hangulatú. Egy a közös bennük, hogy mind a hatban a Tiszta-tóra jellemző természeti elemek jelennek meg.
Tűz, Víz, Jég, Tölgy, Madár, Csónak – a szobák berendezése ezeken keresztül mutatja be, és adja vissza e különleges tájegység meghitt hangulatát, hogy vendégek a szobában is közvetlen a tó partján érezhessék magukat.

Hamar megbarátkoztam a Csónak szobámmal, de a többi szoba is gyönyörű volt,
mindenki élvezte az egyedi designt

A szállás néhány perc sétára van csak a Tisza-tó partjától, ahol egy 180 m2-es, a tavon lebegő magánstég várja a napsugarak és a vizisport szerelmeseit. Szerencsére épp jó időnk volt, úgyhogy amint lepakoltunk, biciklikre pattantunk és letekertünk Csapcse-beach-re, ahol tátva maradt a szánk a látványtól:)

A beachen jakuzzi, drink bar, zene, napozó ágyak, és a rengeteg vizi sportolási lehetőség várt ránk! Egy kis idő kellett, mire felfedeztünk mindent és kitaláltuk, ki mit szeretne kipróbálni...én végül a stand up paddle-t ( SUP ), vagyis az állva evezést választottam, ami már tavaly nyár óta csábítgatott csak nem volt rá alkalmam.

Butik 023.jpg

Eleinte még nem nagyon mertem felállni rajta, inkább ülve eveztem beljebb a tavon, aztán persze muszáj volt megpróbálni, hiszen az a lényege:) Sikerült anélkül kiviteleznem a dolgot, hogy belestem volna a vízbe...sőt, aztán annyira jól éreztem magam rajta, hogy kikötöttünk két deszkát a bójákhoz és egy-két flow gyakorlatot is csináltunk rajta!

Butik 012.png

Hatalmas élmény volt számomra ez a SUP kaland, tiszta szabadság a Tisza-tavon...de ami utána következett, az sem volt semmi. Megmutatták nekünk azt a motorcsónakot, amivel wakeboardozni és surfozni lehet! Régiós szinten is egyedülálló egyébként ez a hajó, mivel a segítségével nem kötél által lehet meglovagolni a hullámokat, hanem szabadon. Ezzel igazán különleges izgalmakat nyújtanak a vízi sportok szerelmeseinek, olyan, mintha az óceánon szörföznének.

vizikalandok 1.jpgvizi kalandok.jpg

A Csapce - beach sok más érdekes programmal is várja még az érdeklődőket, amikről itt tudtok bővebben olvasni.  A csónakozás után visszatértünk a stégre, ahol nagyon finom házi gulyáslevessel vártak minket, a vacsi után pedig a naplementében gyönyörködtünk órákon keresztül. Majd visszamentünk a szállásra, és valamikor a hajnali órákban elaludtunk.

Butik 017.jpg

Butik 021.jpg

Butik 027.jpg

Butik 025.jpg

Reggel bőséges reggeli várt minket, tele mindenféle finomsággal, de olyanokkal ám, amik házi készítésűek! Lekvárok, kakaós és diós csiga, frissen sült kenyérre kenhető pástétomok, zöldségek, gyümölcsök, joghurtok müzlivel...de a nagy kedvencem a friss mentából készült tea volt:)

Butik 041.jpg

Őszintén szólva nem siettünk haza, nagyon élveztük ezt a lehetőséget, amit meg is ragadtunk minden lehetséges módon. Szóval a szállás elképesztően színvonalas, az ellátással együtt, a környezet és a természet káprázatosan gyönyörű, unatkozni pedig nem lehet, annyi programlehetőség van. A Butik Design Rooms inkább felnőttbarát hely, mintsem gyerekes. A vezetőség koncepciója az, hogy egyedülálló nyugalmat biztosítsanak ez egyedül és barátokkal érkezőknek, vagy a szerelmespároknak, házasoknak. Butik 001.jpgAzt még meg sem mutattam, hogy milyen szuper busszal szállítottak mint Budapestről Abádszalókra és vissza. A kis blogger csipet-csapat tagjai pedig ők voltak: Manzard Café, Festy In Style, Maggie the beauty junkie, Wheelchairguy és Smizedivat Chaby. Örültem, hogy veletek lehettem, igazi nyári kaland volt!!!

Butik Design Rooms weboldal és facebook oldal, ha lehet, próbáljátok ki Ti is ezt a varázslatos élményt, igazi kikapcsolódás a hétköznapokból, ami hosszú időre feltölt.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.