PandArte

Így építsd fel a saját ékszermárkádat otthonról!

2014. július 13. - PandArte

Hasznos lehet sok időt tölteni a különböző képzőművészeti és kézműves oldalakon, ugyanis érdekes technikákra lehet rábukkanni, amikből aztán komoly profitra is szert tehetünk! Réka is nagy kedvvel böngészte az ilyen jellegű oldalakat, aminek köszönhetően eleinte csak hobbiból készített ékszereket, most viszont már saját márkával is büszkélkedhet. Fő profilja a zsinór nyakláncok, karkötők, fülbevalók. 

1533817_225333304331751_3230737977084775456_n.jpg

Az internet adta lehetőségeket érdemes kihasználni

" Az interneten található rengeteg lehetőség közül igyekeztem olyan anyagot és technikát választani, amiben több lehetőség rejlik, így döntöttem végül is a zsinór mellett. Először csak egyszerű csomókkal kezdtem, ahogy azt az oldalakon láttam, aztán fokozatosan próbáltam belevinni az egyéniségem és kreativitásom, hogy minél egyedibb formákat kapjak.

Sokszor csak az alapkoncepció volt meg a fejemben milyen „motívumot” is szeretnék megalkotni, aztán maga az anyag és a kinézet határozta meg a végére mit kapok. Ez a fajta játék az anyaggal és technikákkal teszik számomra oly változatossá ezt az alkotási folyamatot, ami több, mint sima elfoglaltság vagy munka, sokkal inkább önmegvalósítás.

Sikerélmények és csalódások

" Sajnos a sikerélmények mellett kezdetben értek csalódások és támadások is. Fontosnak tartom elmondani, hogy soha nem állítottam, hogy ezeket a technikákat én találtam ki, mivel én is csak tanultam, ahogy a legtöbben azok közül is, akik másokat „koppintással” vádolnak. Ezek a technikák mindenki számára megtanulhatóak és, ami sokkal fontosabb, hogy tovább fejleszthetőek. Én ebben láttam és látok lehetőséget, amit véleményem szerint munkáim is jól bizonyítanak és egyre inkább egyedivé, sajátossá válnak. Természetesen ez egy hosszú út, de a visszaigazolások mindenképp arra sarkallnak, hogy folytassam a megkezdett munkát és még sok új egyedi ékszert készítsek." - meséli a 28 éves Kádár - Fűzi Réka

PicMonkey Collage7.jpg

10303466_233880226810392_2424276586174885041_n.jpg

Találd meg az egyéniségedet

" A kiinduló alapot a hagyományos csomózás adta. Ebből próbálok építkezni és egyedi motívumokkal díszíteni ékszereimet. A zsinórokat már saját minta alapján formálom, illetve én festem azokat. Nagyon kedvelem a finom átmeneteket, illetve a színek összemosódását. Az egyedi minták, formákon túl folyamatosan kísérletezgetek a különböző anyagok kombinálásával is. "

Otthonról is dolgozhatsz

" Otthonunkban alakítottunk ki egy dolgozó sarkot, amit úgy rendeztem be, hogy egyrészt passzoljon lakásunk hangulatához másrészt pedig jól tudjak benne dolgozni. Mivel kislányunk még pici napközben nem sok időm jut az ékszerekkel foglalkozni, így leginkább esténként szoktam dolgozni. Mivel a napi munkát a megrendelések határozzák meg, van, hogy naponta több ékszert is készítek, de az is lehet, hogy csak az azonos alapokat készítem el vagy kizárólag a kért színekre festem a zsinórokat. Így lehetséges, hogy egy darab akár napokon keresztül is készül. "

Lehet saját kollekciód!

" Első kollekcióm idén tavasszal debütált itt a színek és a formák összhangja volt a fő szempont. Általában szettekben gondolkozom, de szeretek egy szetthez több variációt is készíteni.

A kollekció fotózásának alapkoncepciója az volt, hogy mindennapi élethelyzetben mutassuk be a modelleket és rajtuk keresztül az ékszereket, legyen az egy kávézás a csajokkal vagy egy sima shopping túra az Andrássyn. A lényeg a hétköznapi rutin adta egyhangúság, fiatalos, lendületes, színekben gazdag kiegészítőkkel történő megtörése volt. "

Érdemes egy kicsit belefektetni a  fotózásba is

" A fotózás megálmodásakor egy „csajos” képet akartam megvalósítani fiatal modellekkel, akik a hétköznapi utcai divatot az én színeimben és formavilágomban tudják bemutatni. Szempont volt továbbá az is, hogy olyan bloggerek mutassák be a kollekciót, akik egyben véleményezni is tudják azt. Végül a Masni blog egyik iróját Eszter Virágot kértem fel, aki örömmel el is vállalta, hozzá csatlakozott Nati, a Nana’s fashion szerkesztője. Mind a ketten nagyon aranyosak és segítőkészek voltak. Illetve a stábnak is sokat köszönhetek Vass Nórának ( Appleheart Photography ), aki a fotókat készítette, Sarkadi F. Ágotának a csodás hajakért illetve Csomor Adriennek a káprázatos sminkekért!  "

10247255_232377220294026_7378001597915373972_n.jpg

10177912_232377320294016_568834626070450764_n.jpg

PicMonkey Collage5_1.jpg

10353128_232378783627203_8295074998155039997_n.jpg

Terjeszkedj!

" Jelenleg az oldalamon keresztül lehet rendelni, de Budapesten, Szentendrén, Sopronban is hamarosan megtalálhatóak lesznek az ékszereim. Hál Istennek folyamatosak az újabb és újabb megkeresések, így remélhetőleg több és több helyen lesznek elérhetőek, természetesen a cél továbbra sem a tömeggyártás, így mindenképp limitálni fogom az árusító helyek számát. "

Fontosak a távolabbi célok is

" Szeretném, ha az általam megálmodott és készített ékszerek minél szélesebb körben vívnának ki elismerést. Bízom benne, hogy  folyamatosan tudok fejlődni és ez megmutatkozik majd munkáimon is. Legvégső célom pedig és egyben álmom is, hogy sikerül az ékszereimmel egy márkát építenem, ami megkülönböztet a többiektől és, amit a szakma és a közvélemény is elismer. "

PicMonkey Collage23.jpg

PicMonkey Collage2_6.jpg

Folenta Design & Jewellry 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása