PandArte

Ezeket tenném a Holiday bőröndömbe

2014. július 23. - PandArte

Igazi nyaralós alapkellékeket gyűjtöttem most össze nektek! A válogatásnál, ahogy látom, nem tudtam nagyon elvonatkoztatni a türkiz színtől:) Talán azért sem, mert ezeket a ruhákat és kiegészítőket egy tengerparti nyaraláshoz tudom a leginkább elképzelni. Mondjuk az Adriára, ahol én is nemrég voltam, és hamarosan be is számolok róla!

DSC_3655.jpg

Az a jó a nyári szezonban, hogy nem kell túlkomplikálni az öltözködést. Elég egy szimpla farmer short és egy lenge, mintás trikó na meg egy kis barna bőr:) Persze a kiegészítőkről mi nők nem tudunk lemondani, és nem is szabad! Én ehhez a szetthez most egy gyönyörű Furla strandtáskát néztem ki magamnak, amibe belecsempésztem ezt a mókás, trombita mintájú pénztárcát. 

DSC_3640.jpg

DSC_3653.jpg

DSC_3659.jpg

DSC_3646.jpg

DSC_3664.jpg

Ami még nagy kedvencem, az a szandál! Egyre divatosabb ez a lapos, enyhén hernyótalpas fazon, ami nagyon kényelmes. Az összes darabot a Designer Outlet Parndorf-ban találtam meg!

Kreditek

Short: Tommy Hilfiger 
Trikó: 7 for all mankind
Táska: Furla
Pénztárca: Fossil
Szandál: Armani
Napszemüveg: Marc Jacobs ( available at Sunglass Time )

Magyar nyelvű oldal a Designer Outlet Parndorfhoz

Fotók: Rács Zsófi

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása