PandArte

Dögös és kényelmes jóga outfit

2014. augusztus 06. - PandArte

Amikor elkezdtem jógázni, sokáig nem érdekelt különösebben, hogy milyen ruhákban is teszem ezt, hiszen a lényeg az volt, hogy először megismerjem és kiderüljön, hogy meg tudok -e barátkozni ezzel a meditatív mozgásformával. Jelentem azóta már nagyon is közeli viszonyba kerültünk és nagy rajongója lettem:) Szóval mostanában elkezdett az is érdekelni, hogy kifejezetten olyan ruhákban jógázzak, amiket erre fejlesztettek ki.

DSC_3496.jpg

Nem gondoltam volna, hogy épp egy Reebok üzletben fogok majd találni jó kis cuccokat, de ez történt! A rajtam látható nadrág egyszerűen tökéletes, hiszen nagyon puha, nedvszívó és kényelmes viselet. A bónusz rajta számomra a talp része, hiszen rá lehet húzni a lábfejre, tehát ott melegít ahol kell, de szabadon is hagyja, hiszen a matracon a legjobb ha nem csúszkálunk zokniban:)

DSC_3516.jpg

DSC_3532.jpg

DSC_3536.jpg

DSC_3548.jpg

DSC_3549.jpg

Ez a vagány csíkos sportos top is nagyon megtetszett, amihez azért még választottam egy türkizes Adidas pulóvert is! Egy táska pedig feltétlenül szükséges ugyebár, hogy  minden jógás kellék kényelmesen elférjen egy helyen.

DSC_3490.jpg

DSC_3477.jpg

 Kreditek

Pulcsi, táska és cipő: Adidas
Nadrág és top: Reebok
Magyar nyelvű oldal a Designer Outlet Parndorfhoz

Fotók: Rács Zsófi

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása