PandArte

Tuti tipp! - Last minute Sibenik

2014. augusztus 13. - PandArte

Ha esetleg még nem nyaraltatok, vagy épp belefér még egy kiruccanás, ebben a posztban kaptok egy tuti tippet! Én idén júliusban az Adria egyik legszebb városában jártam a párommal, ahol nagyon jól éreztük magunkat. Élménybeszámoló:)

Most először foglaltam szállást külföldre gyűjtőoldalról, pontosabban a booking.com-ról. Bevallom őszintén, tartottam egy kicsit attól, hogy így látatlanban, egy fotó alapján milyen helyet sikerül kinéznem, ahol majd egy egész hetet eltöltünk, de teljesen megnyugodtam, amikor megérkeztünk. Egy gyönyörű szállás fogadott minket Zatonban, Sibeniktől kb. 10km-re. Az alábbi képen látható a Perla Zaton panzió, ahol a szoba is teljesen korrekt volt, a kilátás pedig gyönyörű volt!

Igazából azért választottuk ezt a régiót, mert szerettünk volna egy szép városban esténként nagyokat sétálni, finomakat vacsorázni, nappal jókat strandolni, hajózni és megnézni az oly híres KRKA vízesést és nemzeti parkot.

Sibenik közel nyolc órás kocsiút Budapesttől. Az óvárosa a legnagyobb és legjobban megőrzött középkori városok közé tartozik. Kincsei könnyen megtekinthetőek sétálás közben, mert jól kitáblázták a látványosságokat. A mi kedvencünk ezek voltak:

Szent Jakab katedrális

Városháza

Kilátás a Szent Miklós erődből

A tenger mindenhol türkizkék és tiszta! Nagy élmény volt, amikor elmentünk hajókázni egy helyi bácsival a kis halászhajójával, megnéztünk pár szigetet, egy katonai erődöt, strandoltunk és kirándultunk egyet a KRKA vízeséshez.

Hajókázás 1.JPG

Hajókázás

KRKA vízesés

Az estéket pedig azért imádtam, mert frissen fogott halakat ehettünk, amiket ott helyben grilleztek. Én nem tudom hogyan lehet ennyire egyszerűen elkészíteni ezeket a halakat, mert tényleg csak olivaolaj, só és maximum fokhagyma volt rajta, de isteniek voltak!

Az Adria ismét kellemes meglepetés volt! Tényleg mindig más arcát mutatja. Szívből ajánlom mindenkinek ezt a környéket és a szállást is, tökéletes választás a romantikázásra:)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.