PandArte

Menő jótékony divatmárka

2015. április 12. - PandArte

A TOMS cipőmárka sikere az egyik legszerethetőbb történet a világon. Egy amerikai világutazó, Blake Mycoskie, 2006-ban gyerekekkel barátkozott egy argentínai faluban, amikor azzal szembesült, hogy a gyerekeknek nincsenek cipőik, hogy megvédjék a lábaikat. Segíteni szeretett volna, így megalapította a TOMS vállalatot, ami minden egyes cipő vásárlásakor egy pár új cipőt ad egy rászoruló gyereknek a világon!

jaredchambers_9h3a8493.jpg

Blake egy nagyon egyszerű vászoncipőt választott a márka alapdarabjának, amit aztán ezerféle színben és mintákkal lehet megvásárolni, a befolyt összegből pedig a szegény gyereknek készül az alábbi képeken látható fekete kis cipő. A hidegebb hónapokra természetesen nem ezt kapják a rászorulók, van már téliesített kis csizma is. 

jaredchambers_8x3a8835.jpg

jaredchambers_8x3a8607.jpg

jaredchambers_8x3a8730.jpg

10943699_10152653290831762_6519924144166474018_n.jpg

Annyira bevált ez a koncepció és az emberek annyira megszerették ezeket a divatos, egyszerű cipőket, hogy az indulás éve óta ( 2006 ) már 35 MILLIÓ PÁR ÚJ CIPŐT ADTAK A RÁSZORULÓ GYEREKEKNEK, és ez a szám folyamatosan növekszik!

" Úgy alakítottuk ki adakozási tevékenységünket, hogy különböző fajtájú cipőket is tudjunk adni az adományozó partnereink visszajelzései alapján, és segítettünk munkahelyeket teremteni oly módon, hogy a gyártást olyan országokban is végzik, ahol adakozunk is. Minden pár TOMS cipőt humanitárius szervezeteken keresztül adunk a gyerekeknek, amelyek szétosztják a cipőket a közösségfejlesztő programjaikon keresztül. "

jaredchambers_9h3a8523.jpg

jaredchambers_8x3a9256.jpg

jaredchambers_9h3a9694.jpg

Felismervén, hogy a sikeres One for One model más globális igényeket is szolgálhat, Blake 2011-ben bemutatta a TOMS szemüveg kollekciót azzal a céllal, hogy minden egyes napszemüveg vagy szemüvegkeret megvásárlása segítse helyreállítani egy arra rászoruló látását.

Majd 2014-ben megszületett a TOMS Roasting Co. azért, hogy fejlődő országokban élőknek ivóvizet biztosítson prémium minőségű kávé vásárlása esetén. A legújabb adomány ötlet a TOMS táska kollekcióhoz kapcsolódik, ami 2015 elején mutatkozott be és biztonságos szülési körülményeket biztosít születési csomaggal és képzett szüléskísérői tréninggel.

10393155_10152610276231762_5633599945243319020_n.jpg

10959590_10152662854161762_5708408671002612977_n.jpg

13781_10152769106266762_1216022973956299158_n.jpg

bfa_11861_1451880.jpg

A TOMS nemrég jelentette be az együttműködését, Christy Turlington Burns és a 'Minden Anya Számít' kampányában egy limitált kiadású hátizsák és válltáska megjelenésével. Minden egyes táska vásárlásánál, a TOMS egy rászoruló anyának segít biztonságosan világra hozni kisbabáját! Ezen kívül, minden vásárláskor a támogatás egy része a , Minden Anya Számít'  globális összefogást segíti ahhoz, hogy a jövőben az egészséges várandósságot támogassák.

picmonkey_collage_44.jpg

A TOMS szerintem zseniálisan ötvözte az egyszerű és segítőkész ötleteteket a mindennapos és szerethető divattal. Milyen jó, hogy ezt a fiatal fiút nem csak a pénz és a hatalom érdekelte...nyilván nem közömbös a jólét a számára, de az alapvető szándéka az volt, hogy segítsen. Ilyen összekapcsolódásokból kellene még vagy 100, ha nem több:)

A TOMS cipők tavaszi kollekciójába ebben a galériában kaphattok egy kis betekintést. Készültek a lányoknak, fiúknak és a gyerekeknek is! A magyarországi TOMS lelőhelyeket ezen a linken találjátok.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása