PandArte

10 babás dolog, ami tuti bevált!

2016. március 15. - PandArte

Szeretném bemutatni nektek azt a tíz praktikus, hasznos, szép és minőségi babás dolgot, amik tényleg beváltak nekem és Árminnak is, ezért szívesen osztom meg a tapasztalataimat Veletek:) Remélem találtok majd benne olyat, amit aztán Ti is tudtok hasznosítani!
picmonkey_collage10.jpg

Ezt a cikket azért írtam meg, mert tudom milyen nehéz eligazodni a rengeteg kínálat és véleményáradat között. Kismamaként én teljesen elveszettnek éreztem magamat a kelengyelistámmal a kezemben, és örülök, hogy már megtapasztalhattam jó pár dolgot, de tudom, hogy rengeteg van még hátra. Folytatom is majd a hasonló témájú cikkek írását:) Fontos, hogy ez az írás nem egy fizetett hirdetés, a különböző márkákat azért említem meg, mert ezek tényleg beváltak a számunkra.

1. Babakocsi

Az egyik legkardinálisabb kérdés babavárásnál szerintem, az a bizonyos babakocsi! Nem véletlen, hiszen ha jól választjuk ki, akkor évekig szinte a család tagja lehet, hiszen a legtöbb helyre visszük magunkkal:) A választásnál fontos volt számomra, hogy praktikus, viszonylag könnyű és természetesen szép is legyen!

12376794_999662463439549_1213653887728200072_n_1.jpg

Ezért döntöttem az Armadillo Flip XT mellett! Elsőre a színe fogott meg, tetszik ez a vagány és uniszex türkizzöld árnyalat:) Aztán persze közelebbről is meg kellett vizsgálnom! Imádom, hogy könnyen össze lehet csukni és szét lehet nyitni, hogy a mózes, sport és autósülés egy kattintással cserélhető rajta, hogy úgy lehet kormányozni, mintha " szervos " lenne, és a kerekei is jól bírják a különböző útviszonyokat. 

Persze akkor lesz majd a legizgibb, ha már a sportülést tudom használni, mert annak is nagyon sok praktikus tulajdonsága van, de azzal még várnunk kell egy kicsit:) Addig is, a Mamas & Papas oldalán láthattok egy videót is a működéséről, érdemes megnézni!

picmonkey_collage_62.jpg

img_9640.JPG

2. Univerzális pelenkázó táska

Nem volt egyszerű megtalálni azt a pelenkázó táskát, amibe sok minden elfér, de mégsem néz ki tipikus pelenkázó táskának...igazából egy designos táskát kerestem, ami nem bőrönd nagyságú, és ami a babás dolgoknak valamint a saját cuccaimnak is egyszerre megfelel. 

img_0288.JPG

Így találtam rá a Skip Hop kínálatára, és azon belül is erre a sok zsebes fazonra:) Bár Ármin még kicsi, de azért már teszteltem a táskát, amikor sétáltunk...persze igazán akkor lesz bevetésen, ha elutazunk valahová és meg tudom tölteni az összes zsebét, már alig várom!

A sok rekeszen kívül tetszik benne még, hogy van vállpántja és fülei is, a babakocsira pedig könnyen felakaszthatom. Az anyaga nem kényes és könnyen is tisztítható. Tartozik hozzá egy kis pelenkázó matrac, amit bárhol elő lehet venni és leteríteni, ha épp tisztába kell tenni a babát. A mérete pedig tökéletes a számomra, a saját fontos dolgaim is elférnek benne!

1233956_10153238991957203_6903456248263250432_n.jpg

3. Cumisüveg, cumi, pelenka és pelenkás kuka!

Ezeket a dolgokat most egy kategóriának veszem. Nekünk a pelenkák közül elsőre bevált a Pampers Premium Care újszülötteknek való csomagja, és mellé a sensitive nedves törlőkendő, amiket egyébként sokkal jobban megéri hatos csomagban venni...úgysem elég belőle soha semennyi:) Szintén nagy sikert arattak Árminnál a Tommee Tippee cumik és cumisüvegek. A cumik közül olyat használunk, amik világítanak éjszaka, így könnyen meg lehet találni, ha kiesik a baba szájából. A cumisüvegek közül az vált be, amik a levegőt közvetlenül az üveg aljába vezetik, ezáltal teljesen légbuborék mentes marad az ital...ezt a típust a hasfájós babáknak ajánlják!

picmonkey_collage1_18.jpg

Ami még szerintem szuper találmány, az a pelenkázó szemetes, ami magába zárja a szagokat! Az egyedi csavazó-záró rendszer a pelenkákat egyenként becsomagolja egy fóliába, amik még egy olyan anyaggal is be vannak vonva, ami elpusztítja a bacik nagy részét. A vödörben a pelenkák elkülönítetten tarthatók, így nem kell állandóan a kinti kukába vinni azokat, és a lakásban is friss illat marad:) 

tub-800x800.jpg

4. Törlőkendő tartó

Vidám kiegészítője a pelenkázó komódunknak a nedves törlőkendő tartó, ami természetesen a kedvenc színemben tarkítja a mindennapos pelus cseréket:)

img_0296.JPG

img_9835.JPG

Könnyű utántölteni, nem szárad ki benne a kendő, és ami fontos, egy kézzel is gyorsan kinyitható a teteje, ha épp a másik tele van a gyerek lábaival, vagy a pelussal! Ellentétben azokkal, amiknek ez a ragasztós, lehúzható tetejük van. Sokszor az vagy nagyon tapad és nem lehet egy kézzel letépni, vagy már elhasználódott, és nem zár rendesen, úgy pedig kiszáradnak a kendők. Ennek a FunkyBox-nak van egyébként utazós változata is, hogy a kisebb kiruccanásokra ne kelljen magunkkal vinni ekkora csomagot. 

5. Rugdalózók

Nekünk egyenlőre a rugik a legtöbbször viselt és legegyszerűbb ruhadarabok, hiszen Ármin még csak a nyolcadik hetében jár. Azt viszont nem gondoltam volna, hogy ennyire nehéz lesz belőlük jót találni! 

picmonkey_collage2_9.jpg

Végigjártam: F&F, Auchan, H&M, Zara, Brendon...de végül a Mamas & Papas-ban kapható, több darabos csomag jött be. Nem csak a grafikáik, a minősége miatt is! Jó kis puha pamut anyag, a vastagabbik fajta, és jól bírja a mosásokat. Tudom, hogy van ennél jóval kedvezőbb áru rugi, de tényleg strapabíró, szerintem érdemes 1-2 csomaggal beszerezni.

Ráadásul az ujja kétféleképpen hordható: a kicsi babák kezére, ha szeretnénk, kesztyű szerűen fel lehet húzni az ujjvégeket, hogy ne karmolják össze magukat. Nekünk erre szükségünk is van! Most egyébként 2+1 akcióban lehet megvásárolni a bodykkal együtt, itt a kisfiúknak, itt pedig a kislányoknak.

6. Autósülés hordozó pánt

Bármennyire is sokkal könnyebb már manapság az Anyukák helyzete, hiszen rengeteg praktikus dolog van, amivel egyszerűbbé tehetik az életüket, azért egy autósülésben cipelni a gyereket elég nehéz dolog...szó szerint!

cocobelt_aztek-600x398_1.jpg

 

cocobelt-draagriem-voor-baby-autostoeltje-mint-in-gebruik.jpg

Bár Ármin még csak most éri majd el a 4kg-ot, így sem egyszerű cipelni ebben a hordozóban ( sem ), nem is tudom mi lesz később...remélem hozzáizmosodok:) A lényeg, hogy beszereztem egy olyan pántot, amivel nem esetlenül az alkaromon, vagy a kezemben, hanem a vállamon lehet vinni a súlyt! Nagyon erős és strapabíró. Ezt egyszerűen lehet rögzíteni az autósülés pántjára, és sokkal barátibb az egész procedúra. Itt találtok többféle színt is belőle. 

7. Babaszoba

A babakocsi kiválasztás után, a babaszoba kitalálása és berendezése okozta a legnagyobb fejtörést. Szerettem volna külön szobát Árminnak, de végül nem áldoztuk be a párom dolgozó szobáját, mivel ő is elég sokat dolgozik itthonról. Így most leginkább egy babaszoba sarkunk van a nappaliban, a kiságy pedig nálunk van a hálószobában. 

millie-boris-uniszex-agytakaro-8894-2_jpg_cr-600x700.jpg

Sajnos nem a fenti képen látható kuckó a miénk, de az ágytakaró, a fejvédő ás a takaró stimmel:) Beleszerettem a Millie & Boris fantázianevű babaszoba kollekcióba, ami natúr színvilágot képvisel. Szeretem a figuráit és az aprólékos kidolgozásait. Sok minden található egyébként még a kollekcióban, egy komplett babaszobát be lehet rendezni belőle, szerintem nagyon stílusos.

Egyébként vannak rózsaszínes és kék árnyalatok is, ha valaki kevésbé szereti a natúr világot. A bútorokat pedig a Brendonból és az IKEA-ból szereztük be. Én nagyon szeretem mostanában a fehéret, mert azt bármilyen más színnel ki lehet egészíteni, akár évszakok szerint is. Ez most a téli verzió, tavasszal beújítok egy kicsit:)

img_0291.JPG

8. Natúr kozmetikumok 

A kisfiam szerencsére imád fürdeni, remélem ez így is marad. Annyira édes, egyből megnyugszik a meleg víz hatására, volt, hogy el is szenderült kicsit a kezünkben a kádban. 

img_0044.JPG

Persze úgy választottam meg minden babaápolási szert, hogy a lehető legtermészetesebb összetevőkből álljon. Új márka a hello baby cosmetics, aminek a termékei 100% natúr - parabén, PEG, mesterséges illatanyagok, kőolajszármazékok, és más egyéb, a természetes kozmetikumok előállításában tiltott anyagok felhasználása nélkül készültek. 

A pontos összetevőket itt találhatjátok.  Nekem a fürdető és babaolaj tetszik a legjobban. Két kis nyomással teszek a vízbe, annyi bőven elég, és Ármin bőre soha sem szárad ki, nem is irritálódik. ( Masszírozgatni ugyanúgy lehet vele a babát szárazon:)) Nem szeretem a habzó szereket, mert könnyen a szemébe, szájába kerülhet, szerintem az most még teljesen felesleges, később lehet jó móka.

A fürdetéshez még használom a fürdőgélt, ami sampon is egyben, szerencsére ez sem habzik nagyon, és kellemes, gyümölcsös illata van. A popsikenőcsöt pedig naponta többször fogyasztjuk. Különlegessége a babassu olaj, amely egy brazil pálmafa hidegen sajtolt olaja, hatékony a pikkelysömör és a makacs bőrbetegségek kezelésében is! Nekem nagyon beváltak ezek a kozmetikumok. Az a szuper, hogy alkalmanként elég, ha csak keveset használok belőlük, így kitartanak elég sokáig.

9. Elektromos sterilizáló

A koraszülöttség miatt, nekünk nagyon fontos a sterilizálás. Nézegettem a kínálatot, de semmiképpen sem szerettem volna olyan eszközt, amit a mikróba kell tennünk.

img_0299.JPG

Örültem, amikor megtaláltam ezt az elektromos sterilizálót, ami 5 perc alatt el is végzi a munkáját. A használata nagyon egyszerű. Miután elmostam a cumisüvegeket, cumikat, vagy bármit, amit fertőtleníteni kell, elhelyezem ebben az eszközben, beleöntök 80ml vizet, ráteszem a tetejét és bekapcsolom...a forró gőz pedig elvégzi a dolgát! A képen most nem látszik, de sok minden belefér, két szinten is. Ebben a videóban egyébként meg lehet nézni a folyamatot. 

10. Adamo hinta

Az egyik legnagyobb és legegyszerűbb találmány:) Imádjuk mindannyian. Ármin békésen alszik benne, mi pedig nyugodtam figyeljük őt, anélkül, hogy leszakadna a kezünk a folytonos ringatástól. 

img_0289.JPG

img_0290.JPG

Erről a hintáról egy egész posztot írok majd, részletesen bemutatva az ötletgazdát, munkásságát, és a hinta előnyeit, de nem akartam kihagyni ebből a cikkből sem. A babáknak a legjobb az anyuka ringató karjaiban, ez biztos, de én szeretném megtalálni az egyensúlyt, hogy legyen időm a páromra és önmagamra is, lehetőleg megőrülés és kapkodás nélkül. Ezért, miután eleget volt a mellkasomon, vagy a karomban, szépen beleteszem ebbe a hintába és ott folytatja a kéjutazást:) Szerintem az arcán is látható mennyire élvezi!

A hasfájós babáknak is nagyon ajánlom, mert szépen eltereli a figyelmét a görcsökről, teszteltük ezt is. Sokszor ha felébred ( akár a kiságyában ) éppen egy fájdalom hullámra, elkezdjük hintáztatni és szép lassan visszaalszik. Hatalmas segítség.

img_0100.JPG

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása