PandArte

Gyors és tápláló hajápolás Anyukáknak!

2016. május 23. - PandArte

Ugyan még csak négy hónapja vagyok Anyuka, az már nagyon hamar kiderült, hogy túl sok idő nem marad magamra. Komoly szervezést igényel, hogy eljussak például kozmetikushoz, de nem is menjünk ilyen messzire! Már a hajmosás is bonyolult dologgá vált, ráadásul az eddigi 40 perc helyett, fel kellett gyorsítanom a tempót...magam is meglepődtem, hogy fele idő alatt is képes vagyok már rá:) Arra is rájöttem, hogy túl sokat nem tudom kiengedve hordani a hajamat, hiszen a baba csimpaszkodása miatt nem túl praktikus...szükségem van azért még azokra a hajszálakra:)

Szóval kellett egy hatásos és gyors segítség, hogy rendbe hozzam a töredezett hajszálaimat, és adjak egy általános kondíciót a hajamnak és szerencsémre pont jókor kaptam egy tippet!

1_7.jpg

Azt tudni kell, hogy nem vagyok egy nagy " kencés " lány, szóval nincsen hatféle krémem és nyolc különböző samponom, szeretem inkább azt a pár dolgot megtartani, ami bevált már egyszer. Nem is szeretek nagyon váltani ilyen téren, de most tényleg szükségem volt valami olyan hajápolási családra, ami tényleg hat és kompakt is. Kipróbáltam a DOVE legújabb samponját, balzsamát és hajolaját. 

Először csak a sampont és balzsamot vetettem be, amit a szokásos módon kell használni, szerintem egyszerre sokkal hatásosabb a kettő...szóval bármennyire is le tudunk csalni pár percet a balzsam kihagyásával, az eredmény szempontjából nem éri meg, mert attól lesz igazán sima és selymes a hajunk...az én hajam most csak úgy itta a benne lévő hatóanyagokat. 

d_0.JPG

A Dove Regenerate Nourishment termékcsaládja Vörös Alga kivonattal és a Keratin Nutri Komplex-szel éri el ezt a hatást, még az erősen károsodott hajon is! Tényleg  mélyen táplálja a hajat, mert 2-3 nap után is éreztem még a hatását, az illatáról pedig nem is beszélve, ami nagyon friss és kellemes. Amikor pedig kezdett múlni, akkor reggel bekentem egy kicsit a hajvégeimet a hajápoló szérummal! Talán ez tetszik a legjobban, mert ez a legösszetettebb!

Ötvözi a tápláló olajok és az ápoló tulajdonságokkal bíró szérumok előnyeit egy termékben. A szérum külső védelmet, míg az olaj mélyebb táplálást ad a hajszálaknak. Láthatóan javítja a haj állapotát, és akár naponta is lehet használni, persze csak egy nagyon kicsi kell belőle és tényleg csak a hajvégekre. 

13278105_1112156932182135_2006753719_n.jpg

Szóval így most a 20 perces hajmosással elégedett vagyok, mert a végén a tükörben nem egy kiszáradt és erőtlen kócot látok, hanem szép és sima hajkoronát:) Szívből ajánlom minden Anyukának, aki hasonló cipőben jár...és tudom, hogy elég sokan vagyunk!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása