PandArte

Kreatív gazdi, stílusos blöki!

2016. június 30. - PandArte
Manapság már nem csak magunknak, hanem a házi kedvenceinknek is szuper designos kis darabokat találhatunk a vásárokban, vagy a kis tervezői boltokban. Virág is ilyen termékeket készít és tervez, a legtöbb ihletet ehhez pedig természetesen a család kedvence, Woody adja:)
picmonkey_collage2_11.jpg

Virággal nemrég a DIP Design vásáron ismerkedtem meg, ahol egyből kiszúrtam egy kutyás hátizsákot magamnak. Aztán láttam, hogy ott nem csak nekem, hanem a kutyusoknak is nagyon helyes dolgokat lehet kapni. El is kezdtünk beszélgetni, kiderült, hogy Polka Dog márkáját 4 gyerek és 1 ír szetter mellett irányítja!

gentle_032.jpg

" Mindig is volt kutyám, általában egyszerre több is, így nőttem fel, sőt, a férjemet is az akkori kutyámnak köszönhetem:) - meséli Virág. Azt gondoltam, a gyerekeink sem nőhetnek fel kutya nélkül, annyi mindenre tanít meg, és annyival több lehetsz általa, nem szerettem volna, ha ez kimarad az életükből, még akkor sem, ha rengeteg plusszal is jár, pláne egy ilyen nagy család amúgy sem egyszerű életében.

Nyolc éves korom óta vágytam rá,  hogy egyszer legyen egy ír szetterem, és ez az érzés 30 év során sem múlt el. Ráadásul ez a fajta abszolút ideális gyerekek mellé, így egy kedves közjátéknak köszönhetően a tervezettnél két évvel korábban új családtaggal bővültünk Woody által."
img_3885.jpg
img_3932-crop2.jpg

" Neki szerettem volna valami jópofa, nem tucat nyakörvet és pórázt. Sokat keresgéltem a neten, de vagy elfogyott a kiszemelt minta, vagy nem volt a méretünkben, vagy túl drágának találtam... valahogy nem akart összejönni. Arra gondoltam, szeretek varrni, a korábbi munkámnak köszönhetően biztosan megtalálom, honnan lehetne a kelléket beszerezni, miért ne csináljam meg én!?

Elkészült az első darab, aztán varrtam ajándékba az öcsém kutyáinak, aztán a barátnőmének... aztán egyre többen mondták, hogy olyan jók, miért nem kezdek ezzel foglalkozni!? Így indult tavaly tavasszal, és tényleg nem volt tudatos, hogy én ezzel akarok foglalkozni. Hozta az Élet, de utólag visszagondolva, annyi minden vitt ebbe az irányba. Évek óta éreztem, hogy lesz még közöm valami kreatív dologhoz...nem tudtam, hogy mi, de éreztem, hogy valami majd adódik. És így is lett:). "
all_you_need_09.jpg
13533022_1553785101594442_6363232207163746635_n.jpg
13086652_1538867159752903_2885352427397360441_o.jpg
be_the_person_05.jpg

Polka Dog néven milyen termékeket lehet találni nálad?

Kezdetben csak pórázok és nyakörvek voltak, de folyamatosan zakatol az agyam ötleteken és újdonságokon, és most már segítőtársaim is vannak, akiknek köszönhetően könnyebben meg is tudom valósítani, amit kitalálok. Így lett zacsitartó a pórázokhoz, jutalomfalat tartó a kutyasuliba, sétákhoz, és falra szerelhető póráztartók Pannival és Nellivel, a "Deszka lányokkal" közös kooprodukcióban. Nyáron a gazdik felé is bővítettük a kínálatot, táskákat, hátizsákokat készítettünk, sőt, mivel imádom a lakberendezést, párnák is készültek, természetesen kutyás témában:)

Polka Dog - a stílusos kutya, ez a mottónk, és próbálunk is ehhez igazodni, miért ne lehetne stílusos Ő is, meg a gazdi, meg az otthon, ahol élnek!? Egy-egy apró kiegészítő annyit adhat hozzá az összképhez!

img_0475.JPG

picmonkey_collage_78.jpg

13335899_1547642352208717_4605808163623009742_n.jpg

wake_up_010.jpg

picmonkey_collage4_7.jpg

Te magad készíted ezeket a dolgokat, vagy te megtervezed és találtál egy varrodát?

A pórázokat-nyakörveket továbbra is én készítem, de a többit már nem győztem egyedül, kerestem segítséget. Találkoztam Vikivel, aki amúgy általános iskolai osztálytársam és barátnőm volt. Csodaszépen varr, hozzám hasonlóan szívét-lelkét beleadja mindenbe, amit készít, és nem mellesleg 5 (!) gyerek anyukája. Ő a fő segítségem, nem csak a megvalósítással, hanem rengeteg ötlettel is hozzájárul mindenhez.

Ahogy Evelin is, aki a táskák-párnák grafikáit készítette, sőt, fotóz is nekünk. Annyira szeretek vele is ötletelni, nagyon jó kis csapat vagyunk. Alapvetően én álmodok meg, találok ki mindent, és szerzem be az anyagokat, kellékeket, de Viki és Evelin is sok ötlettel, észrevétellel járulnak hozzá. Anyukám nélkül sem menne ez az egész, akit mindig lehet hívni, ha vigyázni kell a srácokra. És ugyan utoljára hagytam, de a legnagyobb segítségem, a férjem.

A rengeteg lelki támogatáson, biztatáson túl, amit kapok tőle, amennyit csak a munkája engedi, besegít. Intézi a beszerzéseket, és a személyes átvételeket, majd este hazaérve, hogy haladhassak végre, és ne éjszaka kerüljek ágyba, "leveszi rólam" a srácokat, vacsit készít, fürdet, fektet. Nem sok pasi tenné meg, amit Ő. Nélküle nem tudtam volna megvalósítani, amire mindig is vágytam, a nagy család, sok gyerek, és valami olyan kreatív tevékenység, amit örömmel csinálok, amiben önmagam lehetek.

Ha rosszkedvem van, igyekszem figyelmeztetni magam, hogy ne legyen, hiszen megvan minden, amit mindig is szerettem volna! :)

13507230_1554317971541155_7473367680112423613_n_1.jpg

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása