PandArte

A tökéletes maxiruha!

2017. június 15. - PandArte

Nyáron imádok ruhákba belebújni, pláne maxiruhákba! Talán azért, mert azoknak van egy finom, lágy esése, amibe a nyári szellő játékosan bele tud kapni:) Most megmutatom nektek az egyik nagy kedvencemet!

25_w.jpg

Naná, hogy a NON+ kollekciójában találtam meg ezt a fazont, amit ahogy felpróbáltam, le se akartam már venni! Kényelmes, puha, simogató:) Mintha rám öntötték volna, ami nagyon ritka!

09_w.jpg

07_w.jpg

Tetszik benne, hogy egyszerre sportos egy kicsit az oldalzsebek miatt, és elegáns is a csőfazon miatt. Szépen kiemeli a vállakat, ami a Nőknél elég jó hatást tud elérni:) Én melltartó nélkül vettem fel, mert dupla anyagú a felsőrésze, passzos gumírozással, így nem csúszik lefelé.

Szerintem ez pont olyan ruha, amit egy szimpla nyári napon és magunkra húzhatunk, de ha találunk hozzá egy szép, minimalista nyakláncot és fülbevalót, akár esküvőre is tökéletes! Sportos és elegáns cipővel is működik.

11_w.jpg

12_w.jpg

Én imádom ezt a cirmos szürke színt, de természetesen többféle választék is van, ha esetleg nektek éppen pirosban állna jól! Érdemes végigböngészni a NON+ webshopját, vagy ellátogatni hozzájuk személyesen az üzletbe!

Fotók: Englert Orsi Photography
Ruha: NON+
Nyaklánc: NYD Design

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása