PandArte

Magyar cipők, amik azonnal levesznek a lábadról!

2017. augusztus 01. - PandArte

Nemrég megismerkedtem egy magyar cipőtervezővel, akinek a munkái azonnal levettek a lábamról:) A Mandragora márka az egyediségről és a természetességről szól! Ezeknek a cipőknek lelkük van, hiszen gondos odafigyeléssel és precíz szakértelemmel, kézzel készülnek:) Mindegyik modell egy külön karakter, mely képes kifejezni viselője egyéniségét, ugyanakkor kényelmes viseletet nyújt a hétköznapokban is.

picmonkey_collage_147.jpg

Én már ki is próbáltam őket, beleebújtam szinte az összes fazonba! Persze a szerelem első látásra a türkiz Letizia cipellő volt:) Nem szeretnék ennyire előre sietni, mindjárt mutatom a többi " csajszit " is, de előtte érdemes megismerni a tervező, Scherfel Nóra történetét!

dscf0026.jpg

dscf0065.jpg

Fotók rólam: Bohus Márton 
Smink: Nagy Klára

A kezdetek...

" Egy évvel ezelőtt jött az ötlet, amikor egy rendkívül tehetséges, fiatal cipészmester marketing tanácsadójaként beléptem egy cipész műhelybe. Teljesen elvarázsolt az a hangulat, ami abból a helységből áradt. Magyarországon a hagyományos cipő készítés kihalófélben van, ugyanis nincs már szakember képzés. Ebben a műhelyben viszont ugyanúgy folyik a munka, mint száz évvel ezelőtt. Kaptafával, bőr illattal, eredeti szerszámokkal és kézzel.

Mivel mindig is imádtam az egyedi cipőket, természetesen azonnal elképzeltem magamnak pár modellt, amit lerajzoltam, megterveztem, majd hónapokig kísérleteztünk annak érdekében, hogy a cipők nem csak szépek, de rendkívül kényelmesek is legyenek."

img_4114_jpg.jpeg

up002.jpg

A Mandragora tervezője: Scherfel Nóra

Kézzel készül mindegyik darab

A cipőket tehát azóta Magyarország egyik leghíresebb cipészmestere készíti saját műhelyében. Hagyományos eljárással, kaptafára készülnek a cipők, kizárólag kézi munkával, gondos odafigyeléssel. Ennek köszönhetően a Mandragora cipők nevükhöz méltóan igazán különlegesek és varázslatosak.

Egész nap kényelmes viselet! - Tesztelve

„A Mandragora cipők kialakításán hosszú hónapokig dolgoztunk annak érdekében, hogy a lehető legkényelmesebbek legyenek. Saját magam teszteltem a cipőket és addig nem léptünk a következő fázisba, amíg azt nem éreztem, hogy egész nap szívesen hordom az adott modellt. Azért volt számomra különösen fontos a kényelem, mert pontosan tudom, hogy milyen sok szerepben kell megfelelnie egy nőnek nap-mint nap. A visszajelzések alapján úgy tűnik, hogy megérte a kitartó munka, ugyanis az eddigi vásárlóim imádják a Mandragora cipőiket.”

mandragora_design_flora.jpg

bbv_6511.jpg

Természetes szépségek

A növényi cserzésű bélésbőrnek és a környezetbarát csomagolásnak köszönhetően a Mandragora cipők igyekeznek hozzájárulni nemcsak a divat, de a természet megújulásához is. Vegyszerek helyett növényi cserzőanyagokkal teszik alkalmassá a bőrt a megmunkálásra, ezáltal nem kerülnek káros anyagok a környezetbe. A növényi cserzésű bőr egyúttal anti-allergén tulajdonságokkal rendelkezik és rendkívül kellemes érzetet nyújt a bőrnek. 

mandragora_design_flora2.jpg

Kate, Dorothy, Flora és a többiek

Nóra cipőinek Női neveket adott, hogy ezzel még személyesebbé tegye őket. Mot csak hármat említek meg, de a weboldalán megismerhetitek mindegyiket:) 

" Kate például egy nagyon kedves barátnőmről kapta a nevét, akinek az első ilyen cipő készült. A papagájvirág mintás bőrt Milánóban láttam meg a 2018-as nyári őszi kollekció bemutatóján. Azonnal beleszerettem és megterveztem ezt a modellt, mely extravagáns stílusával a Mandragora kollekció egyik legfeltűnőbb darabja lett.

Ebbe én is belebújtam, nem csak feltűnő, de nagyon kényelmes viselet is:)

dscf0095.jpg

bbv_7274.jpg

Flora szintén ebből a bőrből készült, csak teljesen más fazonban! Vagány nőknek terveztem, akik szeretik a nőies és feltűnő fazonokat, melyek egyúttal kényelmesek is.

bbv_7272.jpg

Dorothy egy kifinomult és különleges modell, mely vajpuha olasz bőrből készült. Olyan kényelmes és könnyed, mintha felhőkön járnál benne. Azoknak a nőknek terveztem, akik kedvelik az eredeti darabokat, melyek laza természetessége egyszerűen magával ragadó. Kulissza titok, hogy ehhez a modellhez készül egy színeiben és stílusában passzoló hátizsák is. "

bbv_7294.jpg

Összes image fotó: Búza Virág

Összességében a Mandragora cipőkre az élénk színek, nőies formák és a vidám minták jellemzőek, melyek limitált darabszámban készülnek, így garantáltan nem jönnek szembe az utcán. Vasárnap ( aug. 6. ), a WAMP-on személyesen is megismerkedhettek Nórával és a cipőivel, most debütál majd a vásáron, eddig még nem volt kint, úgyhogy izgatottan várja! Ha pedig éppen nem tudok elmenni a vásárra, akkor a Clique Design Studio-ban is sok szeretettel vár titeket, csak előtte jelentkezzetek be!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása