PandArte

10 nem mindennapi játék gyerekeknek!

2017. november 26. - PandArte

Anyukaként nagyon érdekelnek a gyerekjátékok, és odafigyelek arra, hogy Ármin leginkább olyanokat kapjon, amik szépek, nem műanyagok, igényesek és kreatívak. Ilyeneket szerintem nem is olyan egyszerű találni, ezért nagyon megörültem, amikor megismertem Magyar Vivient az egyik workshopomon, aki pont ilyenekkel foglalkzik, ez a szívügye:)

img_4256.JPG

Karácsony előtt szerintem imádni fogjátok a nino játékok virtuális terét, ahol számtalan különleges játékot találhattok kislányoknak, kisfiúknak, különböző korosztályban! Érdemes szemezgetni:) Én meg is találtam a favoritokat amik közül már Árminnak is vannak kedvencei! Összeállítottam egy tizes listát, remélem tetszeni fog és találtok köztük olyat, ami éppen a Ti gyermeketeket nyűgözi majd le teljesen:)

10 nem mindennapi játék 

 

1. Palacsintázó szett a Djeco-tól

Hát ez valami zseniális, egy mini palacsintázó! Minden gyerek imádja a palacsintát, ha pedig Anyának és Apának saját maga sütheti meg, azt még jobban:) A játékhoz tartozik egy könnyű serpenyő, négy darab palacsinta, egy tányér, és különböző feltétek, amik fából készültek. Ármin nagyon élvezi ezt a serpenyős dolgot, mindent belepakol, és hordozza fel-alá, a palacsintát pedig már most feldobja:) A játék csomagolása tűzhelyként használható, ez az ötlet nekem különösen tetszett! Én általában beteszem neki a kisasztalát a konyhába, amikor éppen én is főzök, így együtt szoktunk ebédet készíteni:)

img_4383.JPG

img_4385.JPG

befunky_collage_11.jpg

2. Különleges babaházak

Persze a kislányokra is gondoltam a lista összeállításánál...vagy magamra, nem is tudom:) Olyan csodaszépek ezek a babaházak, hogy még én is szívesen "eljátszogatnék" velük, nemhogy egy kislány! Különböző stílusúakat lehet találni, mind nagyon minőségi anyagokból készült, ezért ezek örök értékek maradnak, ha gondosan figyelünk rájuk! Azért nagyon jó ötlet egy babaház, mert a családi élet kialakult mindennepjainak újra és újra játszása a gyermek fejlődésének nagyon fontos szakasza. 

plantoys-7124-viktorianus-babahaz-03.jpg

babahazak.jpg

3. Hangszerek!

Na ez szerintem örök jolie joker a gyerekeknél, mert szinte mindegyik gyerkőcnek tetszik a zene és a különböző hangszerek, persze mindenkinél megvan, hogy melyik a nyerő:) A nino játékok elég nagy választékot nyújtanak ebben a kategóriában is, mindegyik nagyon szép, sok fából készült közülük, és igazán különleges darabok is vannak köztük, már egészen kicsiknek is...péládul a cékla kereplőhöz mit szóltok?:)

jatek_hangszerek.jpg

Remélem tetszenek az ötletek, de a nino játék oldalán még többet találtok! A PandArte kuponkóddal egyébként december 10-ig, 10% kedvezményt kaptok online vásárlásnál minden DJECO termékre!!! Érdemes kihasználni a lehetőséget, Mikulás és Karácsony előtt:) Egyébként nagyon széles árkategóriában találtok itt játékokat!

4. Barkácsolás

Ez kérem már egy komoly szett a nagyfiúknak! Nem kell megijedni, ezek tényleg valódi szerszámok, de gyerekkézbe valók, így Apával közösen már szuper időtöltés lehet a barkécsolás:) Erre mi még várunk kicsit, de ha nektek már nagyobb a fiatok, érdemes megnézni az ezermestereknek készült játékokat!

werkzeugset-guertel-02-kids-at-work-_cv-600102-1489274550-0.jpg

5. Különleges éjszakai fények

A Djeco csillámgömbjei a szivárvány színeit lágy ütemben váltva varázsolnak csodás hangulatot a picik szobájába. A gömb talpában található keringető gondoskodik a csillámok folyamatos mozgásban tartásáról, így nem csak a csodás színek, hanem a csillámok csillogása is megjelenik a falon, elvarázsolva ezzel a gyerekeket:) Fénye nem erős, finoman világitja meg a szobácskát!

ejszakai_feny.jpg

6. Teás készlet

Ármin másik nagy kedvence, vagyis előbb az enyém volt, hiszen én választottam neki, a fából készült teáskészlet! Ha mi teázunk vagy kávézunk, mindig kér belőlük, így viszont már ő hív meg engem:) Ez a készlet nem csak neki, de nekem is szerelem volt első látásra, annyira cuki, hogy megzabálom! A mini kis csészéi, kanalai, a kancsó és a cukros tálka, na meg a tálca hozzá...azóta a szomszéd haverok is hozzánk járnak teázni:) Persze Ármin nem csak rendeltetés szerűen használja, imád beletenni más játékokat is!

img_4386.JPG

img_4390.JPG

teas.jpg

7. Fürdőszobai játéktároló

A Skip Hop termékeket nagyon szeretem, legújabb kedvencünk a bálnás játéktároló, ami fürdőszobába való. Már ellepték a kád körüli részeket a gyerekjátékok, így nagyon megörültem ennek a megoldásnak! Egyrészt nagyon kedves ez a figura, másrészt pedig jóóóó sok játékot elnyel:) Könnyű feltenni a kis tapadókorongjaival és stabilan ott is marad!

moby-corner-bath-toy-storage-bag-with-toys.jpg

 8. Építőjáték kicsiknek

Kisebb gyerekeknek még nem nagyon érdemes LEGOkat venni, nehezen tudják összerakni az elemeket, helyette például ez is jó megoldás, ha építeni szeretnének. Ennek a játéknak az a lényege, hogy kockákból, téglalapokból, háromszögekből lehet az állatok fészkét felépíteni, ami bármilyen lehet, így az összeállításnak csak a képzelet szabhat határt! Persze a dobozokat egymásba is lehet tenni, amit szintén nagyon szeretnek ilyen korban még.

 dj09102a.jpg

9. Bolyongó pályaépítő

Ez egy olyan játék, aminek a készségfejlesztő hatása nem csak átlagosan fejlett, de kiemelkedő képességű, és lassan fejlődő gyermekeknél is egyaránt gyorsan jelentkezik. A feladat úgy felépíteni a pályát, hogy a golyók zavartalanul guruljanak végig, függetlenül attól, hogy gyors vagy lassú, kanyarokkal telitűzdelt, vagy ugratók sora követi egymást. Megunhatatlan, mivel számtalan variációjú pálya építhető belőle. Jó szórakozást, esztétikai- és sikerélményt nyújt. Versenyszerűen is játszható, folyamatosan gyűjthető. 

7a5dfa105e2e465d6fb99399907f30d6.jpg

10. Rajzolás lépésről lépésre

Ha a gyermeked nyúz, hogy rajzoljatok teknőst, autót, hercegnőt, stb., de beléd semmi rajztehetség nem szorult, akkor ez a játék szuper megoldás. Csak előveszed a letörölhető rajztáblát, meg a különböző sablonokat és indulhat a móka:) Így nekem is van esélyem megtanulni rajzolni, sajnos nem vagyok benne ügyes...

rajzolos.jpg

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása