PandArte

Ünnepi asztalteríték egyszerűen!

2017. december 11. - PandArte

Nagyon izgalmas az idei Karácsony, én még ennyit nem készültem az ünnepekre! Nem csak az ajándékokra gondolok, most a december 24-ei vacsora is izgalmas lesz, hiszen én főzök:) A menü lassan összeállt, amit szerettem volna stílusosan tálalni, így készítettem egy gyönyörű ünnepi próbaterítéket, ami annyira jól sikerült, hogy nektek is megmutatom!

befunky_collage_12.jpg

Tényleg idén terítek meg életemben először ennyire szépen és felkészülten, nagyon jó érzés volt kigondolni a kis koncepciót és megvalóstíani az ötleteket:) A végeredmény mindenkinek nagyon tetszett, a segítséget pedig köszönön Anyukámnak!

img_4735.JPG

img_4730.JPG

Kezdjük az alapokkal, az egyik legfontosabb a tányérok kiválasztása. Végre találtam olyanokat, amik igazán tetszenek! Tényleg évek óta kerestem olyanokat, amikben azért van egy kis design, de nem drágák, hát a PEPCO-ban megtaláltam! Egyébként az összes többi dekoráció és a terítő is onnan van:) Szóval, a tányérok megvoltak, a másik fontos a színvilág kitalálása. Én most a fehér-szürke-ezöst mellett döntöttem, amit pasztell gömbdekorokkal egészítettem ki. 

img_4737.JPG

img_4734.JPG

A gömbdíszeket boros poharakba és sütitartóba rejtettem, így igazán mutatósak. Persze majd egy másik pohárból isszuk az italokat:) A tortatartó még nagy kedvencem, nagyon cuki kis darab a szalaggal az oldalán. Lehet rá tortát tenni, de péládul az adventi koszorú és más gyertyák is nagyon jól mutatnak rajta...nem kell mindent rendeltetés szerűen használni:)

img_4736.JPG

img_4732.JPG

img_4733.JPG

Nagyon szép darab még az ezüstös váza, amibe fenyőágakat tettünk és a betoncsillagok is, amiket mi most nem felállítottunk! Az asztal közepére tettük őket, és két-két ezüst csillagos gyertyát tettünk rájuk. Gyertyákból sosem elég ebben az időszakban:)

img_4731.JPG

Szóval én idén ilyen minimál asztalteríték mellett döntöttem, nekem nagyon tetszik a letisztultsága és az ünnepi hatása együtt. Remélem ti is találtok benne olyan ötletet, amit hasznosítani tudtok:)

img_4727.JPG

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása