PandArte

Piknik otthon a kertünkben:)

2018. április 14. - PandArte

Egy gyönyörű tavaszi napon arra gondoltam, hogy meglepem a kisfiamat azzal, hogy a kertünkben csapunk egy kis pikniket:) Kíváncsi voltam mit szól hozzá...mondjuk gondoltam mi lesz a legnagyobb kedvence az egészből! Naná, hogy a limonádés csap <3

img_7587_3.JPG

A piknik előkészületeibe nem igazán tudtam Ármint belevonni, mivel akkor nem haladtam volna semmivel:)  Így amíg aludt délután, gyorsan sütöttem egy kis muffint, felvágtam banánt, vittem ki epret és ringlót, Ricsi pedig közben elkészítette a limonádét!

img_7584_2.JPG

img_7580_2.JPG

Nagy mestere a limonádéknak, mindig isteni lesz! Tett bele bodza szörpöt, facsart bele narancsot, citromot, limeot és még epereket is dobált bele. Ez az adagoló amúgy nagyon praktikus, mert műanyagból van, így nem kell attól félnem, hogy eltörik, hiszen Ármin amint meglát egy ilyet, nem lehet leszedni róla, és addig adagolja a frissítőket belőle, amíg ki nem ürül:) Mindjárt mutatom is hogyan csinálja!

img_7656_1.JPG

img_7655.JPG

Azért vittem még ki neki pár játékot és mesekönyveket is, magunknak pedig, hogy kényelmes legyen, na meg romantikus, párnákat, mécsestartót, és olyan befőttes üvegnek látszó dekorokat, amik nagyon hangulatosan világítanak...ezek persze jobban érvényesülnek már ha sötétebb van, ez később is a kerti asztal dísze lehet:) Ilyen jópofa kiegészítők még a flamingós ( amit az alábbi képen láthattok a háttérben a fán ), és az ananászos kis lámpafüzérek ( ezt pedig a limonádé köré tettem ). Elemesek, úgyhogy nem kell hozzá áram.

img_7599_1.JPG

Amikor Ármin felébredt, egyből megmutattuk neki mit alkottunk! Először egyből beletrappolt mindennek a közepébe, hogy a tálcáról levegye az epret, nem is a muffint! Aztán ahogy meglátta a limonádés csapot jött az, amire számítottam. Teljesen izgalomba jött, Ricsi pedig türelemesen tanítgatta neki, hogyan kell úgy használni, hogy ne csak megnyissa a csapot...ez kisebb nagyobb sikerrel ment neki:)

img_7658.JPG

img_7649.JPG

img_7651.JPG

img_7650.JPG

A másik nagy kedvence egyébként ezek a szívószálas poharak, büszkén szokott vonulni velük, és szerencsére mindent megiszik belőlük, a vizet, limonádét és a smoothiekat is. A nagy újdonságok után azért belelapoztunk még az " Erdei jógakaland " mesekönyvünkbe is, hiszen tök jó móka, ha a gyerkőccel a szabadban együtt mozogtok egy mese segítségével. Ő ugyan még nem jógázik belőle, az erdei állatokkal viszont szívesen ismerkedik!

erdei_jogakaland.jpg

Na de a lelőhely, ahol szinte az összes kiegészítőt megtaláljátok egy ilyen kis piknikhez, vagy bármilyen más kerti hesszeléshez, az a PEPCO Magyarország. Ott találtam a türkiz, fedeles sütitartót, a kis elemes lámpafüzéreket, a világító befőttes üvegeket, a tálcát, a limonádé adagolt, a szívószálas poharakat, a fa ládát, a fonott mécsestartót és a párnákat is:)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása